کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی دولت مطرح کرد:

ضرورت تقویت بازار سرمایه

بازار سرمایه جزء سالم ترین بازارهای کشور است

3 اسفند 1393 ساعت 14:42

سخنگوی دولت با تاکید بر ضرورت تقویت بورس کشور گفت: با استفاده از بورس و شرکت‌های سهامی عام می‌توان مردم را در اقتصاد کشور مشارکت داد و با انجام این مهم بند یک سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین،سخنگوی دولت با تاکید بر ضرورت تقویت بورس کشور گفت: با استفاده از  بورس و شرکت‌های سهامی عام می‌توان مردم را در اقتصاد کشور مشارکت داد و با انجام این مهم بند یک سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد.

محمد باقر نوبخت با تاکید بر ضرورت تقویت بازار سرمایه گفت: همه تلاش دولت این است که بازارهایی مانند بازار پول و بازار سرمایه تقویت شود و در این زمینه تدابیری اتخاذ کرده که بازارهای مختلف در تعادل قرار بگیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ادامه داد: بورس در برخی اوقات تحت تاثیر مسائل رسانه‌ای خاص و تصمیمات عجولانه قرار می‌گیرد، این در حالی است که اگر اطمینان و آرامش متقاضیان خرید و فروش سهام تامین شود می‌توان امیدوار بود که در آینده بورس از بهره‌وری مطلوبی برخوردار باشد.

نوبخت تصریح کرد: با استفاده از بورس و شرکت‌های سهامی عام می‌توان مردم را در اقتصاد کشور مشارکت داد و با انجام این مهم بند 1 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد.

وی افزود: به دلیل اینکه بورس جزو سالم‌ترین بازارهای کشور محسوب می‌شود بنابراین باید تلاش کرد که منابع مالی به این بازار سوق داده شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: فعال کردن و هدایت منابع مالی مردم به سوی بورس از راهکارهای تقویت بخش تولید کشور است.


کد مطلب: 2221

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/2221/ضرورت-تقویت-بازار-سرمایه

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir