تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۲
جالب است ۰
سخنگوی دولت مطرح کرد:

ضرورت تقویت بازار سرمایه

بازار سرمایه جزء سالم ترین بازارهای کشور است
سخنگوی دولت با تاکید بر ضرورت تقویت بورس کشور گفت: با استفاده از بورس و شرکت‌های سهامی عام می‌توان مردم را در اقتصاد کشور مشارکت داد و با انجام این مهم بند یک سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد.
ضرورت تقویت بازار سرمایه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین،سخنگوی دولت با تاکید بر ضرورت تقویت بورس کشور گفت: با استفاده از  بورس و شرکت‌های سهامی عام می‌توان مردم را در اقتصاد کشور مشارکت داد و با انجام این مهم بند یک سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد.

محمد باقر نوبخت با تاکید بر ضرورت تقویت بازار سرمایه گفت: همه تلاش دولت این است که بازارهایی مانند بازار پول و بازار سرمایه تقویت شود و در این زمینه تدابیری اتخاذ کرده که بازارهای مختلف در تعادل قرار بگیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ادامه داد: بورس در برخی اوقات تحت تاثیر مسائل رسانه‌ای خاص و تصمیمات عجولانه قرار می‌گیرد، این در حالی است که اگر اطمینان و آرامش متقاضیان خرید و فروش سهام تامین شود می‌توان امیدوار بود که در آینده بورس از بهره‌وری مطلوبی برخوردار باشد.

نوبخت تصریح کرد: با استفاده از بورس و شرکت‌های سهامی عام می‌توان مردم را در اقتصاد کشور مشارکت داد و با انجام این مهم بند 1 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد.

وی افزود: به دلیل اینکه بورس جزو سالم‌ترین بازارهای کشور محسوب می‌شود بنابراین باید تلاش کرد که منابع مالی به این بازار سوق داده شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: فعال کردن و هدایت منابع مالی مردم به سوی بورس از راهکارهای تقویت بخش تولید کشور است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci.rarct1arzbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین