تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۶
جالب است ۰
ثبت‌نام از نامزدهای متقاضی شرکت در هشتمین دوره انتخابات اتاق تهران، روز جمعه نیز ادامه داشت.
ثبت‌نام تعدادی از اعضای کنونی هیات نمایندگان و ورود دو بانوی فعال اقتصادی دیگر به رقابت‌های انتخاباتی
به گزارشسایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران  و به نقل از پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین ، اگر چه تا ظهر جمعه تعداد ثبت نام کنندگان قطعی به تعداد انگشتان دودست نرسیده بوده اما تعدادی از مدیران جوان که به صورت یک گروه برای ثبت نام مراجعه کردند ساعات آخر ثبت نام روز جمعه را رونق دادند. 

البته تعدادی از چهره‌های شناخته شده که هم‌اکنون نیز در بین اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران حضور دارند روز جمعه برای قطعی کردن ثبت‌نام خود مراجعه کردند که از جمله می‌توان از محمدمهدی راسخ، عباسعلی قصاعی، احمد امیراحمدی و علیمردان شیبانی نام برد. ابوالفضل روغنی نیز که سابقه حضور در هیات نمایندگان اتاق تهران را دارد امروز برای ثبت‌نام به اتاق تهران مراجعه کرد.
هم‌چنین یکی دیگر از بانوان فعال در عرصه اقتصاد کشور نیز با مراجعه حضوری به اتاق تهران ثبت‌نام خود را قطعی کرد. میترا مبین از شرکت طلا چای نیز به جمع بانوانی پیوست که برای حضور در هیات نمایندگان دوره هشتم اتاق تهران وارد کورس رقابت‌ها شده‌اند.پس از او نیز شبنم بهرامی که در دوره قبل عضو هیات نمایندگان اتاق البرز بوده برای دوره اتی در انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران ثبت نام کرد.
در یک ساعت پایانی ثبت نام در هفتمین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران، یک گروه از مدیران جوان که از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف بودند برای ثبت نام به اتاق تهران مراجعه کردند. مدیریت این گروه را که چهره های کمتر شناخته شده ای در آن حضور دارند، محمدمهدی نایبی از اعضای هیات علمی دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف است. این ائتلاف جدید نام خود را روزگار نو گذاشته است.

برابر برنامه اعلام شده، امروز روز پایانی ثبت نام از نامزدها خواهد بود و آن دسته از فعالان اقتصادی که قصد دارند در انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران حضور داشته باشند باید تا قبل از ساعت 16 روز شنبه 11 بهمن، حتما ثبت نام خود را قطعی کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.39xrak9q3pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین