تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲
جالب است ۰
توسعه تجاری شرکت و خارج شدن از تک محصولی به منظور تضمین گسترش فعالیت های آن و همچنین سودآوری پایدار در سال های پیش رو، از جمله مهمترین برنامه های ایران ارقام اعلام شد.
شرکت ایران ارقام نیازمند توسعه تجاری و خارج شدن از تک محصولی است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، دکتر شهاب‌الدین غندالی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان در بازدید از کارخانه شرکت ایران ارقام که از شرکت های تابعه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است، خواستار توسعه تجاری این شرکت و خارج شدن از تک محصولی به منظور تضمین گسترش فعالیت های آن و همچنین سودآوری پایدار در سال های پیش رو شد.

دکتر غندالی به همراه مسعود میعادفر، قائم مقام مدیر عامل موسسه، با حضور در کارخانه شرکت ایران ارقام واقع در شهرک صنعتی پرند، از بخش های مختلف این شرکت بازدید به عمل آورده و در جلسه ای با حضور دکتر یاسر ضیایی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان، جواد میرزازاده، مدیر عامل و همچنین اعضای هیات مدیره شرکت ایران ارقام، به بررسی وضعیت حال و برنامه های آینده این شرکت پرداختند.

دکتر غندالی با اشاره به اینکه خوشبختانه شرکت ایران ارقام تاکنون مسیر تجاری خوبی را طی کرده است ولی باید با تلاش، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد، گفت: این شرکت در بازار شناخته شده است و با وجود پشتوانه هایی مانند مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه، از جایگاه و اعتبار ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از جایگاه و اعتبار مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در حوزه کسب و کار و توسعه تجاری این شرکت، تصریح کرد: همواره نباید با اتکاء به نقدینگی به فعالیت های اقتصادی پرداخت و بخشی از این فعالیت ها می تواند از طریق اعتبار  و جایگاه در بازار صورت گیرد.

مدیر عامل موسسه، فعالیت های اقتصادی شرکت ایران ارقام را در دو حوزه تولید و ارائه خدمات بطور همزمان عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات، بیش از تولید مطلوبیت ایجاد می کند و درآمدزایی و سودآوری آن نیز بیش از حوزه تولید و گاهی چندین برابر است، لذا اگر شیوه ارائه خدمات مطلوب باشد علاوه بر جذب مشتری می توان از ارزش افزوده آن نیز بهره‌مند شد. بنابراین لازم است در پروسه ارائه خدمات، همچنان در زمینه حفظ مشتری تلاش کرد.

وی افزود: نخست باید تلاش کنیم تا سهم این شرکت از بازار را توسعه دهیم و از تک محصولی بودن خارج کنیم زیرا با توجه به توسعه سریع تکنولوژی و ورود نسل جدید فناوری، دستگاه های خودپرداز در سایر کشورها در حال حذف شدن است. از این رو، باید احساس خطر بیشتری کرد و وارد حوزه‌های نوین در بازار این صنعت پربازده شد.

دکتر غندالی تصریح کرد: با توجه به اینکه دایره رقابت با گذشت زمان تنگ تر و کسب درآمد مشکل تر می‌شود، فعال سازی بخش پژوهش و آینده پژوهی شرکت ایران ارقام به منظور یافتن راهکار ورود به بازارهای نوین ضروری است.

مدیر عامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین ضمن تشکر از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ایران ارقام، از آنان خواست تا پیشنهاد طرح توجیهی این شرکت برای افزایش سرمایه را به موسسه ارسال کنند تا در خصوص آن تصمیم گیری شود.

دکتر ضیایی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان نیز با تایید سخنان دکتر غندالی مبنی بر لزوم خارج شدن ایران ارقام از تک محصولی و ورود به حوزه های نوین، گفت: تمهیدات لازم برای افزایش سرمایه این شرکت اندیشیده شده است، از این رو شرکت ایران ارقام می تواند در سال های آتی در حوزه «پرداخت همراه» وارد شده و اقدام به سرمایه گذاری جدی کند.

در این جلسه همچنین میرزازاده، مدیر عامل ایران ارقام با اشاره به عملکرد موفق این شرکت به رغم تک محصولی بودن، گفت: در سال های اخیر گام هایی برای تنوع حوزه فعالیت برداشته شده است زیرا توسعه فعالیت ها امری اجتناب ناپذیر است. با این حال شرکت ایران ارقام برای ورود به عرصه های جدید نیازمند سرمایه گذاری و افزایش سرمایه است تا بتواند با رقبای خود در این حوزه ها رقابت کند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd.f0x2yt0fja26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین