تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
جالب است ۰
رییس اتاق بازرگانی تهران خبر داد :

ثبت ۲۴ تشکل جدید در اتاق تهران

رییس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه لازم است تا بخش خصوصی قوی تر و منسجم تر حرکت کند، گفت: در سال جاری ٢٤ تشکل در اتاق تهران ثبت شده و برنامه داریم تشکل های مرتبط را ثبت و شناسایی کنیم.
ثبت ۲۴ تشکل جدید در اتاق تهران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی تهران صبح امروز (دوشنبه) در آیین گشایش خانه تشکل های اقتصادی  اتاق بازرگانی اظهارداشت:  براساس قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار اتاق های بازرگانی موظف شده اند تا تشکل ها را شناسایی و ثبت کنند.

وی افزود: اوضاع اقتصادی کشور با مشکل مواجه است و قطار اقتصادی مقداری از ریل خارج شده است. لازم است تا بخش خصوصی قوی تر و منسجم تر حرکت کند. وقتی صدای ما رساتر خواهد شد که منسجم باشیم و نهادهای عمومی تاسیس کنیم.

رییس اتاق تهران ادامه داد: از دو سال قبل راهکارهایی را برای تقویت بخش خصوصی اتخاذ کنیم و یکی از آنها تاسیس خانه تشکل های اقتصادی بود. ساختمانی که امروز افتتاح می شود پیش از این خریداری شده بود و امروز به بهره برداری می رسد.

خوانساری اظهارداشت: آیین نامه هایی را برای استراتژی حرکت تشکل ها تهیه کردیم و آموزش تشکل ها را با موسسه ای اتریشی قرارداد بسته ایم. در سال جاری ٢٤ تشکل در اتاق تهران ثبت شده و برنامه داریم تشکل های مرتبط را ثبت و شناسایی کنیم و امیدوار هستیم تعداد تشکل را به ١۰۰ تشکل برسانیم.

وی گفت: امکانات خوبی برای برگزاری جلسات اعضا و هیات مدیره تشکل ها تدارکات خوبی دیده شده است. فاطمه مقیمی عضو هیات رییسه اتاق تهران نیز پیش از سخنرانی مسعود خوانساری، درباره ایجاد خانه تشکل های اقتصادی توضیحاتی ارائه کرد.

به گفته وی، در خانه تشکل های اقتصادی که داری ٥ طبقه با زیربنای بیش از ٢ هزار مترمربع است، ١٤ اتاق به تشکل های اقتصادی اختصاص یافته است. همچنین ٧ سالن با ظرفیت های مختلف جهت بهره برداری و صرفه جویی در برگزاری نشست ها،  ٢ مجموعه سالن کنفرانس برای برگزاری مراسم های مختلف، مرکز داوری اتاق برای حل دعاوی حقوقی تشکل ها ... ایجاد شده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcj8tev.uqevtzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما