تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
جالب است ۰
رئیس‌اتحادیه طلاو‌جواهرکشور‌ گفت: در صورتی که دولت در بازار ورود پیدا کرده و سکه‌ها را پیش‌فروش کند و این روند تا شب عید مستمر باشد مطمئنا از این نرخ‌های کاذب خارج می‌شویم و قیمت‌ها پایین‌تر خواهد آمد.
کاهش بهای سکه منوط به تداوم پیش فروش آن از سوی دولت است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،ابراهیم‌محمدولی، رئیس‌اتحادیه طلاو‌جواهرکشور‌ در خصوص طرح پیش فروش سکه از سوی بانک مرکزی و تاثیر آن بر بازار اظهار داشت: همیشه در بازار نرخ‌های کاذبی وجود دارد که به عنوان حباب از آن یاد می‌شود و طی سال‌های گذشته نیز این موضوع همیشه وجود داشته است.

وی افزود: در صورتی که دولت در بازار ورود پیدا کند و سکه‌ها را پیش‌فروش کند و این روند تا شب عید مستمر باشد مطمئنا از این نرخ‌های کاذب خارج می‌شویم و قیمت‌ها پایین‌تر خواهد آمد.

رئیس‌اتحادیه طلاو‌جواهرکشور‌ گفت: همانطور که اشاره کردم این امر مشروط به آن است که تعداد و دفعات عرضه حد و مرز نداشته باشد،تا متقاضی هم بتواند آن را از سوی بانک کارگشایی خرید کند.

محمدولی تصریح کرد: قیمت سکه امامی در حال حاضر  1 میلیون و 508 هزار تومان، قیمت طرح قدیم 1 میلیون و 470 هزار تومان، سکه گرمی 295 هزار تومان، نیم سکه 740 هزارتومان ، ربع سکه 440 هزارتومان و سکه یک گرمی 295 هزار تومان است.

وی قیمت هر گرم طلای18 عیار را 147 هزار تومان عنوان کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchqinz.23nzqdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین