تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۴
جالب است ۰
وزیر ارتباطات روسیه گفت: در صورتیکه تحریم های جدید آمریکا باعث کاهش فروش محصولات مایکروسافت به شرکت های روسی شود، مایکروسافت با چندین میلیارد دلار ضرر مواجه می شود.
ضرر چند میلیارد دلاری مایکروسافت در روسیه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، «نیکولای نیکوفروف» وزیر ارتباطات روسیه گفت: اگر شرکت مایکروسافت به دلیل تحریم های آمریکا مجبور به کاهش فروش محصولات خود در روسیه شود، چندین میلیارد دلار ضرر خواهد کرد.

همچنین دو شرکت رسمی توزیع کننده محصولات مایکروسافت محدودیت های را برای فروش نرم افزارهای این شرکت به بیش از 200 شرکت روسی به دنبال اعمال تحریم های جدید آمریکایی علیه روسیه که از بیست و هشتم نوامبر سال 2017 میلادی اجرا شده در پیش گرفته اند.

آمریکا محدودیت های اقتصادی خود را علیه روسیه سفت و سخت تر می کند و بطور کل به دنبال مناقشه روسیه در منطقه کریمه اوکراین تحریم های غرب علیه این کشور کلید خورده است.

محدودیت های جدید آمریکا شامل کاهش دوره وام هایی به شرکت های مالی روسی است که به دلیل تحریم ها از 30 روز به 14 روز و برای شرکت های انرژی روسی از 90 روزو به 60 روز کاهش پیدا کرده است.

اعمال محدودیت علیه روسیه بر روی وام دهی بانک های غربی به شرکت های روسی تاثیر بسزایی گذاشته است و می توان گفت که با چین دوره کوتاه فاینانس، تامین کالا و خدمات از سوی شرکت ها به مشتریان روسی با مشکل جدی روبرو می شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcj.yehfuqehysfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما