تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹
جالب است ۰
رییس حراست شهرداری تهران مطرح کرد:

تبدیل وضعیت ناگهانی دوهزار نیروی غیرمتخصص در مترو

رییس حراست شهرداری از تبدیل وضعیت ناگهانی ۲هزار نیرو غیر متخصص در شرکت مترو در دوره گذشته مدیریت شهری خبر داد.
تبدیل وضعیت ناگهانی دوهزار نیروی غیرمتخصص در مترو
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حمیدرضا قالیباف در پاسخ به این سوال که چند نفر از متخلفان مدیریت شهری گذشته به حراست معرفی شدند،به اقتصاد آنلاین گفت: حدودا 4، 5 پرونده در نوبت رسیدگی است. ما رسیدگی ظاهری به این پرونده‌ها داریم. رسیدگی حقوقی که آیا این اتهام وارد است یا نیست با دادگاه است، متهم می‌تواند از خودش دفاع کند، شاید دادگاه حکم تبرئه بدهد. ما فقط اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنیم و دادگاه تخلفات اداری باید تصمیم گیری کند.

وی با بیان اینکه من نمیتوانم تعداد متخلفان را بگویم،اضافه کرد: تخلف مالی در شهرداری زیاد نبوده است همه 68 هزار پرسنل شهرداری متخلف نیستند،بعضی از این تخلفات در فرایند تصمیم گیری رخ داده و ممکن است کارمند مستقیما خلافی نکرده باشد، مثلا در حوزه مدیریت به فردی ذی صلاح حکم داده شده است،ریشه همه تخلفات مالی نیست.

قالیباف تصریح کرد: ما می‌گوییم زمانی که مدیری به طور ناگهانی دو هزار نفر با تحصیلات دیپلم را استخدام می‌کند و در حالی که افرادی در شهرداری بعد از گذشت ۴سال صورت وضعیت نشده‌اند اما آن‌ها یکدفعه تبدیل وضعیت می‌شوند، تخلف است، تخلف فقط پول نیست،دنبال پول نباشید.

او همچنین در واکنش به شکایت ناجا از شهرداری تهران نیز تاکید کرد: شهردار پلیس را متهم نکرده است. در گذشته هم پرونده‌ مشابهی مطرح شد که نامش پروژه تحقیقاتی امنیت شهری بود،برای این پروژه بودجه‌ای تعیین شد اما به‌دلیل جابه‌جایی‌ها مدیریت شهری اجرایی نشد،در این موضوع به هیچ کدام از مسئولین امنیتی برنخورد در صورتی که عنوانش پروژه امنیت شهری بود!

قالیباف ادامه داد: همه دانشجویان دانشکده پلیس کارمند نیروی انتظامی و ناجا نیستند،ممکن است نیروی سیویل باشند و یا حتی کارمند اداری. مخاطب شهردار ناجا نبود و خود ایشان هم تکذیب کردند.اشکال ندارد که شکایت کردند،شکایت حق هر کسی است و شهرداری هم جواب خواهد داد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdca.ynok49naa5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما