تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۱
جالب است ۰
هند با پیشی گرفتن از ژاپن پنجمین مقصد محبوب سرمایه گذاری در جهان را از آن خود کرده است.
هند پنجمین مقصد سرمایه گذاری در جهان
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، در این گزارش که توسط شرکت مشاوره ای 'پرایس واتر هاوس کوپر'(PWC) منتشر شد، آمریکا و چین همچنان به عنوان محبوب ترین مقصد های سرمایه گذاری در جهان هستند. پس از این کشور ها، آلمان، انگلیس و هند قرار دارند.

انتشار این گزارش یک رخداد مثبت برای نارندا مودی نخست وزیر هند محسوب می شود. وی که هم اکنون برای شرکت در نشست جهانی اقتصاد به سوئیس سفر کرده قرار است امروز برای جذب سرمایه گذاری با روسای شرکت های خارجی دیدار کند.
جذب سرمایه گذاری برای هند بسیار مهم است، زیرا به بخش تولید این کشور که با رشد کمی روبه رو بوده، ولی برای اشتغال زایی بسیار مهم است، کمک می کند.
شیامال موکرجی، رئیس شرکت پی دبلیو سی در هند گفت: چشم انداز هند در زمینه سرمایه گذاری به دلیل اصلاحات ساختاری در سال های اخیر بهبود یافته است. اکثر مشتریان ما در خصوص رشد شرکت هایشان امیدوار هستند. اگرچه نگرانی های جدیدی مانند گرمایش زمین و امنیت سایبری بوجود آمده اما دولت هند سعی کرده است در سایر زمینه ها از جمله زیرساخت ها، تولید و مهارت نگرانی های موجود را رفع کند.
سرمایه گذاری مستقیم خارجی هند در نیمه اول سال مالی جاری با 17 درصد افزایش به 25 میلیارد دلار رسیده است. سرمایه گذاری خارجی هند در سال مالی 2016-2017 برای اولین بار به بیش از 60 میلیارد دلار افزایش یافت.
این درحالی است که سرمایه گذاری خارجی چین در دوره مشابه با 8 درصد افزایش 137 میلیارد دلار اعلام شده است.
صندوق بین المللی پول در جدید ترین گزارش خود رشد اقتصادی هند برای سال 2018 را 7.4 درصد پیش بینی کرد و اعلام کرد هند سریع ترین رشد اقتصادی را در میان کشور های درحال توسعه خواهد داشت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci.pa3ct1avybc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین