تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰
جالب است ۰
مدیر کل بانک اف چاینا ترکیه با اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه های زیرساختی در کشور، حضور اقتصادی را عامل تقویت روابط بلند مدت آنکارا-پکن دانست.
آمادگی بانک چینی برای تامین مالی پروژه های عظیم در ترکیه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،روژیه لی، مدیر کل بانک اف چاینا ترکیه (Bank of China Turkey AŞ) نمایندگی بانک چین (BOC) در ترکیه به عنوان یکی از غول های مالی و بانکداری برتر جهان، برای تامین مالی و سرمایه گذاری در زیرساخت های ترکیه اعلام آمادگی کرده و اظهار داشت:« بانک چین به عنوان پل تامین مالی پروژه های زیرساختی در ترکیه عمل خواهد کرد و این موضوع می تواند به تقویت روابط بلند دو کشور کمک کند.»

لی در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی در ارتباط با اولویت های سرمایه گذاری این بانک و چشم انداز اقتصادی ترکیه و جهان گفت: «ترکیه به دلیل اقتصاد رو به رشد و جمعیت جوان یکی از کشورهای مهم جهان است. ترکیه یکی از کشورهای مهم در پروژه «یک کمربند، یک راه» است.»

وی ادامه داد: حضور بلند مدت در ترکیه، نه تنها بر اقتصاد این کشور بلکه بر دیگر کشورها به عنوان بخش های دیگر این پروژه تاثیر مثبت خواهد داشت.

او گفت: بازار جهانی و ترکیه در سال‌های اخیر تغییر یافته است اما ما به عنوان سرمایه گذار بلند مدت در ترکیه، به روابط گسترده و دراز مدت آنکارا- پکن باور داریم.

لی اظهار کرد: در چارچوب مدیریت ریسک اعتباری و در یک برنامه ریزی مناسب به فکر افزایش میزان اعتبارات خود در ترکیه هستیم. از طریق ادغام و جمع آوری مناسب به حضور خود در ترکیه ادامه خواهیم داد.

گفتنی است بانک چین که در سال 2011 دفتر نمایندگی خود در استانبول را تاسیس کرده است و اولین بانک چینی در بازار مالی ترکیه است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb.8b9urhbzfiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین