تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷
جالب است ۰
درپی استقبال کم نظیر سرمایه گذاران ، پذیره نویسی ده هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت دولتی طرح برقی کردن قطار تهران – مشهد ، در روز دوم با تعهد پذیره نویسی تامین سرمایه سپهر به پایان رسید.
پذیره نویسی ده هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت دولتی به پایان رسید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مدیر سرمایه گذاری تامین سرمایه سپهرگفت: بیش از 85 درصد ازاین اوراق با نرخ سود 17 درصد سالانه تا سررسید ، به ارزش 8.550 میلیارد ریال در  روز اول به فروش رسید.

سید علی خسروشاهی با اشاره به استقبال کم سابقه از این اوراق،  تشریح کرد: با توجه به کاهش چشمگیر سود سپرده های بانکی از یک سو و کاهش نرخ بازده اسناد خزانه اسلامی و سایر اوراق بدهی در مدت اخیر، نرخ بازده 17 درصد برای بسیاری از سرمایه گذاران به خصوص صندوق های سرمایه گذاری، شرکت های سرمایه گذاری و سایر نهادهای مالی از جذابیت کافی برخوردار است.
وی تاکید کرد:  با وجود آن که پذیره نویسی این اوراق به مدت  سه روز یعنی تا سی ام دی ماه درنظر گرفته شده بود، اما درهمان روز نخست پذیره نویسی،  بیش از 8.500 میلیارد ریال از این اوراق با استقبال سرمایه گذاران فروش رفت که این مشارکت توسط طیف گسترده ای از فعالین بازار سرمایه صورت گرفت. ادامه پذیره نویسی در روز دوم در همان ساعات ابتدایی معاملات با موفقیت انجام گرفت و مجموع پذیره نویسی 10 هزار میلیارد ریال پایان یافت.
او ادامه داد: . تسهیل فرآیند انتشار اوراق بدهی و تامین مالی از این طریق جزء فعالیت های اصلی هر  تامین سرمایه ای است. تامین سرمایه سپهر هم مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته در این مسیر فعالیت های خود را ادامه خواهد داد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.x9yrak937pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین