تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
جالب است ۰
چهارمین بانک بزرگ آمریکا در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی به دلیل قوانین جدید مالیاتی در این کشور ۱۸ میلیارد دلار ضرر کرد.
ضرر ۱۸ میلیارد دلاری سیتی بانک آمریکا از قانون جدید مالیات
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سیتی بانک آمریکا، چهارمین بانک بزرگ این کشور در تازه ترین گزارش خود راجع به وضعت سودهی این بانک در سه ماه پایانی سال 2107 میلادی اعلام کرد که در این بازه زمانی 18 میلیارد دلار به دلیل هزینه های سرانه خدمات مرتبط با اصلاح قوانین جدید مالیاتی آمریکا ضرر کرده است.

همچین درآمد سه ماه پایانی بانک های بزرگ به دلیل قانون جدید مالیاتی آمریکا که توسط دونالد ترامپ در ماه گذشته میلادی به امضاء رسیده بود با رکود قابل توجهی روبرو شده است. این موضوع باعث شد تا درآمد بانک ها به ویژه «سیتی گروپ» که در خارج از مرزهای آمریکا نگهداری می شود و همچنین هزینه های سرانه خدمات مرتبط با دارایی مالیات معوق با کاهش روبرو شود.

این در حالی است که بانک ها و دیگر شرکت های بزرگ آمریکایی انتظار کسب سود بیشتر از کاهش مالیات و دیگر مزایای آن را بر اساس قانون جدید مالیاتی در بلندمدت دارند. البته «سیتی گروپ» به دلیل اینکه نیمی از سود خود را در خارج از مرزهای آمریکا و جاییکه دارای مالیات کمتری است، به دست می آورد در مقایسه با همتاهای خود از سود پایین تری برخودار است.

بر پایه این گزارش، به دلیل کاهش مالیات در آمریکا از 35 درصد به 25 درصد انتظار می رود که بانک ها طی سال های آینده با افزایش سود روبرو شوند و تاثیر کوتاه مدت این قانون جدید مالیاتی، کاهش سودهی برای برخی از بانک های بزرگ بوده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc.oqoa2bqp4la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما