تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷
جالب است ۰
بازارهای آسیایی بهترین روند آغازین سال میلادی را نسبت به سال ۲۰۰۶ به ثبت رساندند در حالی که اغلب بازارهای این منطقه سبزپوش شدند.
رکورد جدید شاخص ها در بازار ژاپن
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، افت قیمت ین در بازارهای ژاپن در پی تمهیدات دولت این کشور مبنی بر پایین نگه داشتن ین موجب شد شاخص های بازار این کشور با بیشترین میزان افزایش نسبت به دیگر رقبا رو به رو شوند.

بر اساس این گزارش، شاخص آسیا پاسفیک در پی رشد قیمت سهام شرکت های تکنولوژی با روند صعودی رو به رو شد.

شاخص ها در بازار ژاپن نیز با بیشترین میزان رشد نسبت به دهه های اخیر همراه شدند و بازار هنگ کنگ پس از ادامه روند صعودی، رکورد جدیدی را از خود به جای گذاشت.

افت قیمت ین در پی سخنان وزیر دارایی ژاپن مبنی بر کاهش تب و تاب بازار ارز وارد فاز منفی شد و روند افزایشی آن توسط دولت مهار شد.

در سوی دیگر، افت قیمت دلار در بازارهای جهانی ادامه دار شد در حالی که نشانه های رشد اقتصاد در این کشور نمایان شده است.

اما در بازارهای کالایی قیمت نفت برنت دریای شمال با بیشترین میزان نسبت به سه سال گذشته معامله شد در حالی که اعضای اوپک همچنان بر تعهدات خود نسبت به کاهش میزان تولیدات پای بند بوده اند .

در بازارهای سهام این منطقه، شاخص تاپیکس ژاپن رشد 0.6 درصدی داشت در حالی که نسبت به سال 1991 رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت رساند.

شاخص اصلی بورس هنگ کنگ با رشد یک درصدی رکورد جدیدی از خود به جای گذاشت در حالی که شاخص اس اند پی استرالیا 0.2 درصد افت کرد.

در بازارهای کالایی، قیمت نفت تگزاس با رشد 0.3 درصدی به هر بشکه 64 دلار و 51 سنت رسید و قیمت نفت برنت با کاهش 0.4 درصدی به هر بشکه 69 دلار و 72 سنت معامله شد .

قیمت طلا نیز با رشد 0.1 درصدی به هر اونس یک هزار و 340 دلار رسید و قیمت مس لندن نیز با افزایش نسبی هر تن هفت هزار و 210 دلار داد و ستد شد .

https://sarmayegozarionline.ir/vdca.inok49nmo5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین