تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
جالب است ۰
در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس متاثر از معاملات مثبت نمادهای فملی، تاپیکو، فولاد، فارس و پارسان با رشد حدود ۶۵۳ واحدی به ارتفاع ۹۸,۵۹۷رسید که در این بین نمادهای شپنا، شخارک و رمپنا بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
 بازگشت شاخص به ۹۸ هزار واحد با کمک نمادهای بزرگ
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، امروز در ابتدای بازار شاهد افزایش تقاضا در گروه خودرویی بودیم ولی به تدریج از رشدهای قیمتی کاسته شد و اکثر نمادهای مهم حوالی صفر تابلو قرار گرفتند.

از طرفی گروه پالایشگاهی و روانکارها با افزایش عرضه ها مواجه بودند و اکثرا معاملاتی متعادل و منفی را تجربه کردند این در حالی بود که گروه شیمیایی اکثرا با معاملاتی متعادل و مثبت مواجه شدند که در این بین گروه اوره ساز (بخصوص نمادهای کرماشا و خراسان) و نمادهایی دیگر گروه همانند تاپیکو و شاراک از اقبال بیشتری برخوردار بودند.
درگروه های فلزی و معدنی اکثرا معاملاتی متعادل و منفی در جریان بود، در این میان گروه روی به دلیل رشد سریع روزهای گذشته از فشار فروش به مراتب بالاتر و معاملاتی منفی تر برخوردار بود و در آنسو نمادهایی نظیر کطبس(صف خرید)، کشرق، کنور، کمنگنز، فولاد، ارفع، فنورد(صف خرید) و هرمز با اقبال بالاتر و معاملاتی مثبت به کار خود پایان دادند.
نمادهای گروه آی تی و انفورماتیک اکثرا متعادل و منفی  بودند به جز نمادهای سیستم، رانفور و افرا که متعادل با نوسانات مثبت معامله شدند.
همینطور نمادهای گروه ساختمانی اکثرا منفی بودند جز نمادهای کرمان، ثباغ و ثغرب که متعادل و مثبت امروز را به پایان رساندند.
نماد ولساپا و حق تقدم آن امروز هم با رشد قیمتی به صعود خود ادامه داد درحالیکه سایر نمادهای گروه لیزینگی همچنان با معاملاتی متعادل معامله شدند.
از سویی در گروه سرمایه گذاری، معاملاتی اکثرا متعادل و منفی در جریان بود تا جایی که نماد واعتبار با صف فروش و نمادهای وگستر، وسپه، وسبحان، اعتلا و سرچشمه با افت قیمتی همراه شدند  این در حالی است که نماد انرژی3 با رشد روزانه 10 درصدی در کنار نمادهای بورس، فرابورس و کالا4 همچنان به رشد چشمگیر خود ادامه داد.
در پایان بازار امروز نمادهای قشرین، ثاخت، فاراک، وتوصا، ورنا، وآذر، ثاژن، پردیس، کبورس، نبورس، بورس و کروی متوقف شدند و شاهد ادامه توقف شیراز به علت بررسی بیشتر اطلاعات با اهمیت بودیم. این درحالی بود که نمادهای شفن، بکام، فملی و فلامی به گردونه معاملات بازگشتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc.eqoa2bqpsla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما