تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۱
جالب است ۰
تعداد ۱۶ میلیون سهم شرکت شیر و گوشت زاگرس فردا(سه شنبه) در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.
از سرگیری عرضه‌های اولیه در بازار سهام از فردا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،تعداد 16 میلیون سهم شرکت شیر و گوشت زاگرس فردا(سه شنبه) به روش ثبت سفارش در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: برای این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی، 130 سهم و کف و سقف قیمتی به ترتیب 3400 و 3500 ریال تعیین شده است.

همچنین شرکت کارگزاری بورس بهگزین و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا متعهدین خرید این عرضه سقف با تعهد خرید 50 درصد از کل سهام قابل عرضه اعلام شده اند.

گفتنی است شرکت شیر و گوشت زاگرس که در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد، از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان بوده و در زمینی به مساحت 300 هکتار، دارای 5 هزار گله بوده و سال گذشته قادر به تولید بیش از 30 هزار تن شیر و 28 هزار تن محصولات زارعی و 600 تن محصول باغی شده است.

همچنین این شرکت با سرمایه 8 میلیارد تومانی سود هر سهم سال مالی اسفندماه جاری را 482 ریال پیش بینی و در عملکرد نیمه اول سال هم 205 ریال را پوشش داده است.

گفتنی است پس از عرضه اولیه سهام شرکتهای "به پرداخت ملت"، "داده گستر عصر نوین"، " فولاد کاوه جنوب کیش"، "مبین وان کیش"، "هتل پارسیان کوثر اصفهان"، "تولیدی چدن‌سازان"، "تولید و صادرات ریشمک"، "لیزینگ ایران و شرق" و "آسیا سیر ارس" و "شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی" و "تامین سرمایه امید"، فردا از دوازدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه رونمایی می‌شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci.3a3ct1a5wbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین