تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
جالب است ۰
توسعه و تکمیل ظرفیت ۲۰ هزار واحد تولیدی صنعتی کوچک و متوسط کشور در برنامه کاری قرار گرفته است.
برنامه ریزی برای توسعه ۲۰ هزار واحد صنعتی در کشور
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، صادق نجفی  در نشست با مدیران شهرک های صنعتی و انجمن صنایع استان البرز،افزود: این واحدها از میان صنایعی که دارای بازار مصرفی هستند با هدف ایجاد اشتغال و رشد و توسعه اقتصادی انتخاب خواهند شد و در 3 سال آینده ظرفیت آنها تکمیل می شود. 

وی با بیان اینکه توسعه بازارهای داخلی و خارجی برای عرضه تولیدات صنعتی ایرانی مهمترین گام برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و اشتغال است ، گفت: بطور قطع، تحقق این امر همکاری اقشار مختلف مردم، سازمان ها و دستگاه های اجرایی را می طلبد. 
وی ارتقای سواد صادراتی و پیدا کردن راه ورود به بازارهای صادراتی در جهان را ضروری دانست و اظهار داشت : شرکت در نمایشگاه های مختلف کمک شایانی در تحقق اهداف یاد شده خواهد داشت. 
نجفی افزود: تعطیلی بخشی از واحدهای تولیدی و صنعتی سبب نارضایتی شده و باید وارد میدان عمل شد و به صورت جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی، صنعتی و مردم گام های بلندی برداشت. 
وی با بیان اینکه امیدواریم منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج برای احیا و بهبود بخش صنایع، اقتصاد و اشتغال البرز همچنین کشور توسعه و گسترش داده شود افزود: رفع مشکل سوخت این منطقه اقتصادی در دستور کار قرار دارد. 
نجفی با تاکید بر اینکه بدون شک توسعه و رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج نقش مفیدی را در ابعاد مختلف برای کشور به همراه خواهد داشت، بیان داشت: مناطق ویژه اقتصادی نظیر منطقه ویژه اقتصادی پیام حلقه مفقوده تولید و اقتصاد کشور هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. 
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: در تلاش هستیم قیمت زمین در شهرک های خصوصی همانند شهرک های دولتی یکسان باشد تا زمینه فعالیت فعالان بخش های خصوصی تسهیل شود. 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc.eqoa2bq11la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین