کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه ریزی برای توسعه ۲۰ هزار واحد صنعتی در کشور

20 دی 1396 ساعت 14:21

توسعه و تکمیل ظرفیت ۲۰ هزار واحد تولیدی صنعتی کوچک و متوسط کشور در برنامه کاری قرار گرفته است.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، صادق نجفی  در نشست با مدیران شهرک های صنعتی و انجمن صنایع استان البرز،افزود: این واحدها از میان صنایعی که دارای بازار مصرفی هستند با هدف ایجاد اشتغال و رشد و توسعه اقتصادی انتخاب خواهند شد و در 3 سال آینده ظرفیت آنها تکمیل می شود. 

وی با بیان اینکه توسعه بازارهای داخلی و خارجی برای عرضه تولیدات صنعتی ایرانی مهمترین گام برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و اشتغال است ، گفت: بطور قطع، تحقق این امر همکاری اقشار مختلف مردم، سازمان ها و دستگاه های اجرایی را می طلبد. 
وی ارتقای سواد صادراتی و پیدا کردن راه ورود به بازارهای صادراتی در جهان را ضروری دانست و اظهار داشت : شرکت در نمایشگاه های مختلف کمک شایانی در تحقق اهداف یاد شده خواهد داشت. 
نجفی افزود: تعطیلی بخشی از واحدهای تولیدی و صنعتی سبب نارضایتی شده و باید وارد میدان عمل شد و به صورت جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی، صنعتی و مردم گام های بلندی برداشت. 
وی با بیان اینکه امیدواریم منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج برای احیا و بهبود بخش صنایع، اقتصاد و اشتغال البرز همچنین کشور توسعه و گسترش داده شود افزود: رفع مشکل سوخت این منطقه اقتصادی در دستور کار قرار دارد. 
نجفی با تاکید بر اینکه بدون شک توسعه و رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج نقش مفیدی را در ابعاد مختلف برای کشور به همراه خواهد داشت، بیان داشت: مناطق ویژه اقتصادی نظیر منطقه ویژه اقتصادی پیام حلقه مفقوده تولید و اقتصاد کشور هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. 
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: در تلاش هستیم قیمت زمین در شهرک های خصوصی همانند شهرک های دولتی یکسان باشد تا زمینه فعالیت فعالان بخش های خصوصی تسهیل شود. 


کد مطلب: 9363

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/9363/برنامه-ریزی-توسعه-۲۰-هزار-واحد-صنعتی-کشور

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir