تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
جالب است ۰
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶:

سال نو میلادی فرصتی برای تعمیق روابط بین ادیان است

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ با تاکید بر اینکه سال نو میلادی فرصتی برای تعمیق روابط بین شهرها و ادیان است گفت: جمعی از مدیران شهرداری منطقه ۶ به منظور ابلاغ پیام تبریک شهردار تهران در سفارتخانه ها و کنسولگری های واقع در منطقه حاضر و سال نو میلادی را به کارکنان این سفارتخانه ها تبریک گفت.
سال نو میلادی فرصتی برای تعمیق روابط بین ادیان است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمدحسین پناهی همچنین به زیباسازی و بازپیرایی محوطه پیرامون سفارتخانه ها اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مدیریت شهری که هر ساله همزمان با سال نو میلادی صورت می گیرد، بازپیرایی و زیباسازی و فضا سازی متناسب با این ایام در محلاتی ست که شهروندان پیرو حضرت مسیح و سایر ادیان الهی در آن ساکن هستند.

پناهی با با بیان اینکه شهردار منطقه و جمعی از مدیران با حضور در کلیساهای منطقه سال نو میلادی را به شهروندان دارای اقلیت مذهبی تبریک گفتند ادامه داد: زیباسازی و بازپیرایی محوطه بیرونی کلیساها نیز در دستور کار قرار داشت. مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 اشاره کرد: رویکرد مدیریت منطقه ارائه خدمات برابر به تمام شهروندان بوده و اقلیت های مذهبی نسبت به سایر شهروندان تفاوتی نمی کنند. گفتنی است در پیام تبریک دکتر نجفی شهردار تهران به مناسبت سال نو میلادی آمده است: فرارسیدن میلاد پیامبر صلح و دوستی، حضرت عیسی مسیح علیه السلام و سال نوی میلادی را شادباش می گویم. در جهانشهر امروز امنیت و آرامش، صلح و ثبات و مهربانی و دوستی دغدغه همه شهروندان و آرزوی همه انسان هاست. نقطه مشترک آموزه های دینی مسلمانان، مسیحیان و همه ادیان الهی پایبندی به اخلاق و نوع دوستی است. با آرزوی جهانی امن، شهرهای پر امید و شهروندانی مهربان، سالی سرشار از موفقیت برای شما آرزومندم.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcd.o0n2yt0s9a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما