تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
جالب است ۰
بانک سرمایه‌گذاری زیربنایی آسیا از احتمال عرضه اوراق قرضه برای نخستین بار از اواخر ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ خبر داد.
احتمال عرضه اوراق قرضه برحسب دلار توسط بانک سرمایه‌گذاری زیربنایی آسیا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، خبرگزاری شین هوا به نقل از سورن البچ - خزانه‌دار این بانک اعلام کرده است اولین پنجره صدور به منظور فراهم کردن اسناد مبادلاتی و استقراض که به تصویب اعضای هیات مدیره این بانک رسیده است، در نیمه اول سال 2018 میلادی عملیاتی خواهد شد.

البچ گفته است که این اوراق قرضه ارزشی به میزان حداقل یک میلیارد دلار خواهند داشت که هرچند ممکن است به عنوان نخستین عرضه اوراق توسط این بانک رقمی بالا باشد اما این بانک به دنبال صدور اوراقی با ارزش بالاتر است.

او اعلام کرد که سررسید این اوراق بسته به تقاضای سرمایه گذاران و زمان انتشار، بین 3 تا 5 سال  در خواهد بود. بنابر گفته آقای البچ، بانک سرمایه‌گذاری زیربنایی آسیا در نظر دارد میزان وام اعطایی خود در سال 2018 را به 3 بیلیون دلار کاهش دهد.

در ماه نوامبر سال گذشته نیز تیری دو لونگمار- نائب رئیس این بانک به خبرگزاری رویترز گفته بود که اوراق قرضه این بانک برای نخستین بار در سال 2018 و در اروپا منتشر خواهند شد.

84 کشور در بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا که توسط چین و برای تامین 26 تریلیون دلار وجه مورد نیاز مخارج زیربنایی قاره آسیا تا سال 2030 تاسیس شد، عضو هستند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcj.8ehfuqetxsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما