تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
جالب است ۰
رییس کانون بانک‌های خصوصی خبر داد :

اعلام آمادگی نظام بانکی برای پرداخت سود سهام عدالت

رییس کانون بانک‌های خصوصی از اعلام آمادگی نظام بانکی برای پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان خبر داد.
اعلام آمادگی نظام بانکی برای پرداخت سود سهام عدالت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، کوروش پرویزیان ، افزود: نظام بانکی از قبل تهمیدات لازم را برای دستگاه ها در خصوص واریز سود سهام عدالت فراهم کرده است. وی ادامه داد: بر همین اساس تمهیدات لازم بر اساس اعلام دستگاه ها ایجاد و حساب ها برای پرداخت سود سهام عدالت آماده شده و قاعدتا امکان واریز و برداشت سود سهام عدالت فراهم است.

رییس کانون بانک های خصوصی خاطر نشان کرد: همچنین بانک ها آمادگی دارند تا در صورت در خواست سازمان خصوصی سازی مبنی بر فراهم کردن امکانات جدید موارد را فراهم کنند تا پرداخت ها به درستی فراهم شود.

پرویزیان با تاکید بر اینکه عمده حساب هایی که سود سهام عدالت باید به آنها واریز شود در اختیار بانک های  دولتی است، ادامه داد: شماره حساب ها از ماه  ها قبل به نظام بانکی برای پرداخت اعلام شده ا ست.

همچنین یک منبع آگاه نیز به خبرنگار ایبِنا گفت که بعد از واریز شدن منابع مورد نظر، به طور سیستمی سود سهام عدالت به شماره شبای اعلام شده صاحبان سهام که پیش تر در سایت سازمان خصوصی سازی بارگذاری کرده بودند، واریز می شود و هیچگونه مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از نظر فنی هیچگونه مشکلی بابت واریز سود سهام عدالت در نظام بانکی وجود ندارد، توضیح داد: در صورتی که منابع اعلام شده امروز به حساب صاحبان سهام عدالت واریز شود، از فردا قابل برداشت خواهد بود.

یادآورمی شود، سازمان خصوصی 19 فروردین 96  از تمامی مشمولین سهام عدالت خواسته بود با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir و  همچنین شعب بانک یا مؤسسه و یا از طریق سایت اینترنتی و دستگاه های خودپرداز (دستگاه های ATM ) و سایر امکانات بانک ها نسبت به دریافت شناسه حساب بانکی ایران (شِبا) 24 رقمی مربوط به حساب بانکی خود اقدام کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci.za3ct1ap5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما