تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
جالب است ۰
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از آغاز فعالیت سامانه سپرده غیرحضوری دراین بانک خبرداد.
افتتاح سامانه سپرده غیرحضوری در بانک قرض الحسنه رسالت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،  محمدحسین حسین­ زاده گفت: این سامانه در بانک قرض­ الحسنه رسالت بومی و شخصی­ سازی شده تا مشتریان با سهولت بیشتری خدمات دریافت کنند.

وی بانکداری بدون شعبه را افق 1400 بانک قرض الحسنه رسالت عنوان کرد و افزود: سامانه افتتاح سپرده غیرحضوری یک گام رو به جلو برای تحقق برنامه­ های مشخص شده این بانک است.
حسین ­زاده با اشاره به جزئیات این سامانه گفت: بخش عظیمی از مشتریان بانک قرض ­الحسنه رسالت افراد حقیقی خرد هستند که با استفاده از این سامانه می­توانند بدون مراجعه به شعب درخواست افتتاح حساب خود را در پایگاه اینترنتی ثبت کنند و در گام بعدی، درخواست مورد نظر با پیگیری و تکمیل فرآیندهای لازم از سوی بانک نهایی و قطعی می­شود.
مدیرعامل بانک قرض ­الحسنه رسالت افزود: بزودی بعد از آغاز فعالیت سامانه افتتاح سپرده غیرحضوری و گذر از مرحله تثبیت آن، قابلیت درخواست تسهیلات از طریق سامانه را نیز برای مشتریان فعال خواهیم کرد تا با استفاده از این ویژگی شاهد خدمات بیشتری با استفاده از بسترهای آنلاین وغیرحضوری بانک باشیم.
وی با اشاره به چگونگی پشتیبانی این سامانه اظهار داشت: علاوه بر بارگذاری راهنمایی­های جامع در وب سایت بانک قرض­ الحسنه رسالت، شماره تماس4747 آماده پاسخگویی به مشتریان است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.w9yrak9xqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما