تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
جالب است ۰
مشاور هنری شهردار تهران در دیدار با شهردار منطقه ۶ خبر داد؛

اجرای طرح جامع خانه هنرمندان با هدف تجمیع فعالیت های هنری شهر

مشاورهنری شهردار تهران در دیدار با شهردار منطقه ۶ از طرح جامع خانه هنرمندان خبر داد و گفت: منطقه ۶ به عنوان مرکز اتفاقات فرهنگی پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین منظور با اجرای طرح جامع خانه هنرمندان می توان پایگاه جامعی برای فعالیت های هنری هنرمندان و شهروندان ایجاد کرد.
اجرای طرح جامع خانه هنرمندان با هدف تجمیع فعالیت های هنری شهر
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، علی مرادخانی با بیان اینکه تهران به عنوان مهم ترین شهر کشور باید نمایانگر تاریخ و فرهنگ کشور باشد ادامه داد: هم اکنون در خانه هنرمندان و پارک ایرانشهر فعالیت های هنری خوبی صورت می گیرد که می توان این فعالیت ها را تجمیع کرد تا خدمات کاملی در تمام حوزه های هنری ارائه شود.

  او با اشاره به اینکه با اجرای این طرح از اجرای پراکنده فعالیت های هنری شهری جلوگیری می شود ادامه داد: طی این سال ها اتفاقات خوبی در تهران رخ داده و روزانه 130 تئاتر روی صحنه می رود و موسیقی، سینما و هنرهای تجسمی نیز رشد خوبی داشته اند.   مشاورهنری شهرداری تهران با بیان اینکه در دوره جدید جشنواره تئاتر شهر با نام جشنواره تئاتر تهران دنبال خواهد شد ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پیگیر برگزاری این جشنواره بوده و در سایر حوزه های هنری نیز طرح های خوبی برای برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری وجود دارد.
https://sarmayegozarionline.ir/vdca.wnok49nua5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین