تاریخ انتشار :شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱
جالب است ۰
با حضور در پایگاه مدیریت بحران شهرداری منطقه ۶ صورت گرفت؛

بازدید عضو شورای شهر تهران از نخستین دستگاه شبیه ساز زلزله در ایران

بعد از دو زلزله اخیر تهران احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران منطقه ۶ حضور یافتند.
بازدید عضو شورای شهر تهران از نخستین دستگاه شبیه ساز زلزله در ایران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، در این بازدید که مهرشاد الله ویردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 و مهدی خسروانی رییس ستاد مدیریت بحران منطقه نیز حضور داشتند نخستین دستگاه شبیه ساز زلزله در کشور توسط عضو شورای شهر تهران و نمایندگان رسانه ها تست شد.

خسروانی، رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه این دستگاه زلزله یاب به همت محققان داخلی ساخته شدهاست گفت: فضای داخلی دستگاه همچون یک منزل مسکونی با تمام امکانات بوده و تمامی موارد احتمالی هنگام وقوع زلزله را بازسازی می کند.
او با اشاره به اینکه این دستگاه شبیه ساز زلزله قدرت نمایش زلزله هایی به وسعت 8 ریشتر را دارد گفت: کارگاه آموزشی برای شهروندان به منظور مواجه با زلزله در پایگاه مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 و به کمک این دستگاه صورت می گیرد.
رییس ستاد مدیریت بحران منطقه 6 با بیان اینکه هنگام وقوع زلزله امکان اقامت شهروندان در بوستان ها و ورزشگاه های منطقه محقق شد گفت: با توجه به تمهیدات صورت گرفته در شب زلزله آرامش میان شهروندان قلب تهران حاکم بود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.q9yrak9znpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما