کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور در پایگاه مدیریت بحران شهرداری منطقه ۶ صورت گرفت؛

بازدید عضو شورای شهر تهران از نخستین دستگاه شبیه ساز زلزله در ایران

9 دی 1396 ساعت 11:51

بعد از دو زلزله اخیر تهران احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پایگاه ویژه پشتیبانی مدیریت بحران منطقه ۶ حضور یافتند.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، در این بازدید که مهرشاد الله ویردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 و مهدی خسروانی رییس ستاد مدیریت بحران منطقه نیز حضور داشتند نخستین دستگاه شبیه ساز زلزله در کشور توسط عضو شورای شهر تهران و نمایندگان رسانه ها تست شد.

خسروانی، رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه این دستگاه زلزله یاب به همت محققان داخلی ساخته شدهاست گفت: فضای داخلی دستگاه همچون یک منزل مسکونی با تمام امکانات بوده و تمامی موارد احتمالی هنگام وقوع زلزله را بازسازی می کند.
او با اشاره به اینکه این دستگاه شبیه ساز زلزله قدرت نمایش زلزله هایی به وسعت 8 ریشتر را دارد گفت: کارگاه آموزشی برای شهروندان به منظور مواجه با زلزله در پایگاه مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 و به کمک این دستگاه صورت می گیرد.
رییس ستاد مدیریت بحران منطقه 6 با بیان اینکه هنگام وقوع زلزله امکان اقامت شهروندان در بوستان ها و ورزشگاه های منطقه محقق شد گفت: با توجه به تمهیدات صورت گرفته در شب زلزله آرامش میان شهروندان قلب تهران حاکم بود.


کد مطلب: 9015

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/9015/بازدید-عضو-شورای-شهر-تهران-نخستین-دستگاه-شبیه-ساز-زلزله-ایران

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir