تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۷
جالب است ۰
قراردادی با اگزیم بانک روسیه به منظور برقراری یک خط اعتباری جهت تامین مالی پروژه ها در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه بخش های زیربنایی، به امضا رسید.
مهم ترین قرارداد وام بین بانکی ایران و روسیه به امضا رسید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، پس از چندین ماه مذاکره فشرده و مستقیم از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران با اکسیار روسیه (EXIAR) روز گذشته، قراردادی با اگزیم بانک روسیه به منظور برقراری یک خط اعتباری جهت تامین مالی پروژه ها در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه بخش های زیربنایی، به امضا رسید.

با توجه به اینکه خط اعتباری مذکور از سوی بانک های عامل ایرانی برای اجرای طرح های داخلی، هدایت و مورد استفاده قرار می گیرد، نمایندگان چهار بانک سپه، پاساردگاد، توسعه صادرات ایران و پارسیان، برای امضای قرارداد مربوطه دعوت و به مسکو عزیمت کردند.

خط اعتباری توافق شده، فاقد سقف مشخص بوده و بر اساس طرح هایی که مطالعات آنها توسط دستگاه های ذی‌ربط، نهایی و مراحل تصویب داخلی آنها صورت پذیرفته باشد، قابل تخصیص و بهره مندی است.

بر اساس تفاهم های فی مابین و قرارداد منعقده، اکسیار روسیه علاوه بر استفاده از منابع در اختیار خود از منابع سایر بانک های بزرگ روسی نیز جهت تامین مالی پروژه ها استفاده خواهد کرد. این قرارداد می تواند نقش موثری در گسترش و تعمیق همکاری های اقتصادی دو کشور، ایفا کند.

گفتنی است؛ ارتقا و افزایش روابط و همکاری های اقتصادی ایران و روسیه در همه عرصه ها و بخش های مختلف، همواره مورد تاکید و توافق روسای جمهور دو کشور بوده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdce.78objh87e9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما