تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
جالب است ۰
وزیر کشور پس از وقوع دومین زلزله در تهران، توصیاتی را به صدا و سیما و شهروندان تهرانی ارائه کرد.
هنگام زلزله در خانه بمانید، سارقان مترصد فرصت‌اند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از آمادگی دستگاه های امدادرسان درصورت وقوع زلزله در تهران خبر داد و گفت: جلسه ای برای بررسی آخرین وضعیت زلزله در کشور با متخصصان ذیربط برگزار می شود.

اهم صحبت‎های او را در ادامه بخوانید:
*صداوسیما و رسانه ها باید اطلاعات صحیح را در اختیار مردم قرار دهند، زیرا بیشترین ارتباط را با مردم دارند.
*مردم در این مواقع ضمن حفظ آرامش و هوشیاری، در محدوده منازل خود باشند و وارد خیابان ها نشوند و ترافیک ایجاد نکنند. چون این کار خدمات رسانی را دچار مشکل و شرایطی برای نیروی های انتظامی ایجاد می کند که از نظر انتظامات کار سخت می شود.
*این که می گوییم در کنار منازل خود باشند برای این است که در این مواقع سارقین از فرصت استفاده و از منازل آنها سرقت می کنند. ما اطلاع رسانی دقیق به مردم می کنیم و توجه آنها باید به اطلاعیه های رسمی باشد و همه باید در این مواقع دست به دست هم دهیم و کمک کنیم که این موضوع را مدیریت کنیم.
*حضور شب گذشته مردم در خیابان ها ترافیک ایجاد کرد که اگر شرایط خاصی رخ دهد، قطعا خدمات رسانی دچار مشکل می شود.
*ما هفته قبل درباره آمادگی دستگاه ها تصمیماتی گرفتیم و 22 منطقه تهران بین 22 استان کشور تقسیم کردیم و شهردار تهران نیز هماهنگ شد که به همه استان ها در مناطق امکانات انبار کردن و سوله هایی برای این که بتوانند وسایل، امکانات و نیروها را مستقر کنند تا در شرایطی که نیاز به کمک بود استان ها با کوچک ترین و کمترین زمان خود را برسانند در اختیار آنها قرار دهد، البته پیش بینی مانور نیز شده است.
*به هرحال ما باید ضریب کمک رسانی به تهران را افزایش دهیم و امیدواریم که اتفاق خاصی نیافتد. امروز هم با تمامی متخصصین امر زلزله جلسه ای در وزارت کشور داریم تا آخرین وضعیت را بررسی کرده و بتوانیم در تصمیم گیری های خود لحاظ کنیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc.oq4a2bqopla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین