تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶
جالب است ۰
در بازار معاملات روز سه شنبه ارزش یورو و دلار با روند منفی روبرو شد؛ درحالیکه هر واحد بیت کوین بیش از ۱۰ درصد رشد را تجربه کرد.
بیت‌کوین جهش کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،  به دنبال تعطیلی بازارهای مالی جهان به دلیل کریسمس، ارزش دلار در بازار معاملات به دلیل حجم پایین داد و ستد با کاهش روبرو شد؛ این در حالی است که بازارهای استرالیا، هنگ کنگ و اروپا تا سه شنبه تعطیل هستند.

 همچنین هر یورو با یک دهم درصد افت ارزش به ۱.۱۸۶۹ دلار رسید و هر دلار به ۱۱۳.۳۰ ین رسید که حاکی از روند بدون تغییر دلار در برابر پول ژاپن است.

به گفته برخی از کارشناسان اقتصادی به دلیل تعطیل بودن بازارها در حال حاضر پیش بینی روند آنها بعداز بازگشایی سخت است؛ اما باید در مورد واکنش رفتار بازارها در آستانه سال جدید میلادی تامل کرد؛ ضمن اینکه به دلیل تصویب لایحه اصلاح مالیاتی ایالات متحده، انتظار افزایش ارزش شاخص دلار می رود.

از سویی بازارهای مالی به افزایش نرخ تورم ژاپن در ماه نوامبر که برای یازدهمین ماه متوالی روند صعودی به خود گرفته و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ دهم درصد بالا آمده، هنوز واکنش نشان نداده است.

همچنین نخست وزیر ژاپن از شرکت های این کشور درخواست کرده تا دستمزدها را در سال جدید میلادی تا ۳ درصد یا بیشتر از آن افزایش دهند که این مطلب تا حدی منجر به خرج شدن دارایی های انباشته شده آنها می شود.

بر همین اساس شاخص دلار در برابر ۶ سبد اصلی ارز جهان با کمی کاهش به ۹۳.۲۷۸ واحد رسید و بیت کوین هم با ۱۰.۳ درصد افزایش به ۱۵ هزار و ۳۷۵ دلار و ۸۳ سنت در هر واحد در صرافی بیت استمپ معامله شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf.tdciw6d10giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین