تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۹
جالب است ۰
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

نوسازی المان های ترافیکی قلب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ از نوسازی المان های ترافیکی قلب تهران خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و اینکه بدلیل بارندگی امکان کمبود دید رانندگان وجود داشت، تعویض و نوسازی المان ها با هدف سهولت در عبور و مرور شهروندان و وسائط نقلیه صورت گرفت.
نوسازی المان های ترافیکی قلب تهران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، ولی مسگری نجاتی با بیان اینکه فرسوده شدن المان های ترافیکی از جمله عوامل تاثیرگذار در تصادفات رانندگی است گفت: افزایش ایمنی عبور و مرور در سطح معابر از اولویت های معاونت حمل و نقل و ترافیک است و در این راستا نوسازی المان های ترافیکی و ایستگاه های اتوبوس و تاکسیرانی صورت گرفت. 

او  در ادامه تصریح کرد: مرمت دستک خیابان 28 بیستون ، مرمت استوانه ایمنی ابتدای پل 64 اسدآبادی ، نصب المان کپسولی پل کارگر شمالی ، نصب راهبند میله ای تقاطع پنجم و یکم شهرک والفجر ، حذف استوانه ایمنی خیابان دوم غربی چهلستون و نصب استوانه ایمنی خیابان شیخ بهایی بلوار دانش طی هفته جاری صورت گرفت. نجاتی همچنین به تکمیل تابلوهای راهنمایی به منظور اجرا و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حریم تقاطع ها اشاره کرد و از نصب تابلو هشدار در خیابان شیراز به کردستان، تعویض تابلو خیابان کاج تقاطع فتحی شقاقی و مرمت تابلو خیابان 53 اسدآبادی و دوم شهرک والفجر خبر داد.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcj.xeofuqehasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین