تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۶
جالب است ۰
طی حکمی از سوی دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، اسماعیل زارعی کوشا به عنوان مدیرکل روابط عمومی این‌ مجمع منصوب شد.
اسماعیل زارعی کوشا مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،زارعی کوشا پیش از این قائم مقامی صدا سیمای استان خوزستان بود که در کارنامه موفق خود:

-    قائم مقام شهردار قم -    مدیر اجرایی و مالی نهاد نمایندگی مقام معظم در دانشگاه شهید بهشتی -    دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه شهید بهشتی تهران -    - مدیر مالی معاونت فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کشور -    - مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کردستان -    - مدیر روابط عمومی مرکز موسیقی صدا و سیای جمهوری اسلامی ایران -    مدیر طرح و نظارت موسیقی سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران -    - معاون اداری و مالی  صدا و سیمای مرکز همدان -    - قائم مقام مدیر کل صداو سیمای مرکز همدان -    - مشاور و مدیر کل حوزه ی استانداری همدان -    - سرپرستی فرمانداری شهرستان بهار و فرمانداری شهرستان نهاوند را در کارنامه خود داشته است.     گفتنی است مراتب ولایتمداری اسماعیل زارعی کوشا بر کسی پوشیده نیست، التزام عملی و علمی او به اصل ولایت فقیه و میزان تبعیت، وفاداری و اعتقاد عمیق او به منویات رهبری معظم انقلاب حد و مرزی نمی‌شناسد و عشق عمیق او به مراد خود حد و حصری ندارد.   او با انباشتی ارزشمند از تجارب مفید مدیریتی در مراکز مهم و استراتژیک کشور به خوبی قادر است ظرفیت‌های مثبت و توانمندی‌های فعالان و جریان‌های سیاسی معتقد و وفادار به انقلاب، امام و رهبری در چرخه مدیریتی کشور را شناسایی و دلسوزانه آسیب‌ها، نگرانی‌ها و نقاط ضعف را از مراکز تصمیم‌گیری کشور دور کند. می توان به جرات گفت اسماعیل زارعی کوشا مدیری برنامه‌ریز و جسور و مشرف به اوضاع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی کشور است.
https://sarmayegozarionline.ir/vdca.wnak49nou5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما