تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲
جالب است ۰
امروز شاخص کل بورس با رشد ۷۱۳ واحدی به ارتفاع ۹۷ هزار و ۵۲۹ واحد رسید در این میان نماد فارس از گروه شیمیایی به همراه نمادهای شتران، شپنا و شبندر از گروه پالایشی بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص داشتند.
پرش شاخص بورس به میانه کانال ۹۷ هزار واحدی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،  در میانه بازار امروز با افزایش عرضه ها در اکثر گروه ها (بخصوص گروه های بزرگ) مواجه شدیم لذا گروه بتا منفی قندی، افزایش تقاضا و معاملاتی مثبت را تجربه کرد در این میان قلرست با صف خرید و رشد مثبت کامل سبزترین گروه بود.

گروه های فلزی و معدنی بعد از شروعی مثبت، اکثرا با افزایش عرضه ها در لحظات میانی بازار مواجه شدند و  نهایتا معاملاتی متعادل با نوسانات منفی را پشت سر گذاشتند که در این میان صف فروش نماد ذوب و صف خرید نماد میدکو نمایان تر بودند.
طبق انتظار با اقبال گروه پالایشگاهی و روانکارها مواجه بودیم که در این میان نمادهای شتران، شسپا به همراه شرانل ، شبهرن و شنفت (صف خرید) از تقاضای بالاتری نسبت به هم گروهی ها برخوردار بودند.
در بازار امروز نماد وامید پس از اعلام تعدیل پیش بینی سود سال مالی 30/10/97 که با تعدیل مثبت 21 درصدی همراه شده با رشد حدود 3 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.
همینطور وساپا که برای انتخاب اعضای هیات مدیره متوقف شده بود ،امروز متعادل بازگشایی شد، دو نماد ولساپا و همراهح نیز مورد بازگشایی قرار گرفتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcj.aeofuqeoisfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین