تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
جالب است ۰
محمد ناصر نیکبخت گفت: بانک صنعت و معدن در استان همدان عملکرد خوبی دارد و با همکاری بانکهای دیگر تاکنون در این استان ۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات در بخش رونق تولید پرداخت کرده اند.
بانک صنعت و معدن در این استان عملکرد خوبی دارد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، وی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در تویسرکان برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: سفر آقای دکتر شریعمتداری برای استان برکت و فرصتی است تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

نیکبخت با بیان اینکه 355 پروژه نیمه‌تمام در همدان به بخش خصوصی واگذار شد، گفت: 120 پروژه دیگر نیز آماده واگذاری به بخش خصوصی است.
وی با اعلام اینکه فرصت شد ستاد اقتصاد مقاومتی را با حضور دکتر شریعتمداری برگزار کنیم تا برخی موارد و مشکلات به هیات دولت منتقل شود،افزود: امسال با همه محدودیت‌های منابع ، 1500 میلیارد تومان از سوی دولت برای اشتغال در استان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
استاندار همدان با بیان اینکه 355 پروژه نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شده و 120 پروژه هم آماده واگذاری داریم، گفت: در استان همدان فعالیت خوبی صورت گرفته و نیروگاه‌های خورشیدی با سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی برای 200 مگاوات نهایی شده، 4 واحد به بهره‌برداری رسیده و 5 واحد هم آماده بهره‌برداری است . هم اکنون استان همدان پایلوت نیروگاه‌های خورشیدی است.
وی گفت: پساب فاصلاب همدان برای اولین بار در کشور به نیروگاه شهید مفتح منتقل و 28 چاه که موجب ایجاد فروچاله می‌شد، آزاد و عملکرد نیروگاه از 30 درصد به 100 درصد رسید، باقی پساب برای منطقه اقتصادی جهان آباد گذاشته شده ما برای فعالیت منطقه اقتصادی نیاز به حمایت داریم .
استاندار همدان با بیان اینکه 11 هزار و 800 نفر از سهمیه رونق در این چند ماه در استان اشتغال ایجاد شده است، اظهار داشت: اگر بتوانیم تمام سهمیه تسهیلات اشتغال استان را جذب کنیم در اشتغال استان موثر خواهد بود که بسیار به این جذب امیدوار هستیم.
نیکبخت گفت:رتبه کسب و کار استان بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس از 24 به 11 رسیده است که نشان دهنده بهبود شرایط کسب و کار در استان است البته لازم است از همراهی های آقای دکتر مفتح و تلاش‌های آقای فرماندار تشکر کنم چراکه تویسرکان یک کارگاه بزرگ شده و در حال جهش است و امیدوارم بتوانیم کمک کنیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcj.aeofuqemasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین