تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶
جالب است ۰
سهم بخش خصوصی واقعی از واگذاری‌های صورت گرفته توسط دولت‌های یازدهم و دوازدهم، ۶۷.۵ درصد بوده است.
سهم ۶۷ درصدی بخش خصوصی از واگذاری‌ها
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، از ابتدای تاسیس سازمان خصوصی‌سازی تا به امروز 1436 هزار و 158 میلیارد ریال واگذاری صورت گرفته است که از این میان، 999 هزار و 645 میلیارد ریال تا پیش از دولت یازدهم انجام شده که 70 درصد کل واگذاری ها را شامل می‌شود.

بر این اساس از واگذاری‌های صورت گرفته از ابتدای تاسیس سازمان خصوصی‌سازی در سال 80 تا قبل از دولت یازدهم، 18 درصد به بخش خصوصی واقعی، 28 درصد در قالب سهام عدالت و 54 درصد بابت رددیون دولت به نهادهای عمومی و شبه دولتی اختصاصا داده شده است.

همچنین نگاهی به آمار نشان می‌دهد در دوره فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم نیز 436 هزار و 513 میلیارد ریال واگذاری تا به امروز انجام شده که 30 درصد کل واگذاریهای صورت گرفته از ابتدای تاسیس سازمان خصوصی‌سازی تا به امروز را شامل می‌شود.

بر این اساس از واگذاری‌های صورت گرفته از ابتدای در دولت یازدهم تا به امروز 67.5 درصد به بخش خصوصی واقعی، 2 درصد در قالب سهام عدالت و 30.5 درصد بابت رددیون دولت به نهادهای عمومی و شبه دولتی اختصاص داده شده است که به گفته مدیران سازمان خصوصی سازی واگذاریهای رددیونی مربوط به اجرای مصوبات دولت‌های نهم و دهم در این زمینه بوده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb.sbwurhb08iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما