تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۲
جالب است ۰
قیمت نفت آمریکا در آغاز معاملات روز چهارشنبه، برای پنجمین روز متوالی افزایش یافت و به بالاترین رقم از سال ۲۰۱۴ رسید. این در حالی است که نگرانی های جهانی درباره عرضه انرژی و بازارهای نفت خام، گاز طبیعی و زغال سنگ وجود دارد.
افزایش نفت آمریکا در بحبوحه بحران جهانی انرژی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در روز گذشته، نفت خام برنت پس از صعود به بالاترین سطح خود در سه سال گذشته، با ۰.۱۵ درصد معادل ۱۲ سنت به ۸۲ دلار و ۶۸ سنت در هر بشکه افزایش یافت.

همچنین، نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۷۹ دلار و ۱۸ سنت در هر بشکه رسید که بالاترین رقم از ۱۰ نوامبر ۲۰۱۴ بوده است. بهای نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا در روز گذشته، با ۰.۱۵ درصد معادل ۱۲ سنت افزایش به ۷۹.۰۵ دلار در هر بشکه رسید.

قیمت نفت برنت در معاملات امروز، چهارشنبه تا ساعت ۷:۳۷ به وقت تهران، با کاهش ۰.۰۶درصدی در هر بشکه، ۸۲ دلار و ۵۱ سنت معامله شد.

قیمت نفت خام آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت) نیز تا لحظه تنظیم گزارش، کاهش ۰.۱۱ درصدی را به ثبت رساند و در هر بشکه، ۷۸ دلار و ۸۴ سنت معامله شد.

طلا نیز تا لحظه تنظیم این گزارش، کاهش ۰.۲۸ درصدی را تجربه کرد و هر اونس طلا به قیمت یک هزار و ۷۵۶ دلار و ۹۰ سنت معامله شد.

امروز، چهارشنبه، تقویت ارزش دلار و افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده بر جذابیت فلز زرد گرانبها تأثیر منفی گذاشت و طلا در معاملات بازارهای جهانی، کاهشی شد. هر اونس طلای خالص در پایان معاملات روز گذشته، با ۰.۱ درصد کاهش به یک هزار و ۷۵۸ دلار و یک سنت رسید.

نقره نیز با کاهش ۰.۴۶ درصدی به ۲۲ دلار ۵۰۵ سنت رسید.

مس با کاهش ۱.۱۴ درصدی مواجه شد و ۴ هزار و ۱۴۳ دلار قیمت خورد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcenv8v.jh8wwi9bbj.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین