تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۴
جالب است ۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شرکت‌های جدید تأمین اجتماعی بورسی می‌شوند

حجت‌الله عبدالملکی از ورود شرکت‌های جدیدی از زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی در بورس خبر داد.
شرکت‌های جدید تأمین اجتماعی بورسی می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ورود شرکت های جدید این مجموعه به بازارسرمایه تصریح کرد: شرکت‌های زیادی از مجموعه تأمین اجتماعی آماده ورود به بازار سرمایه هستند. همچنین قرار است محصولات و کالاهایی که در زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی امکان بورسی شدن دارند به بورس کالا وارد شوند. 

عبدالملکی به عرضه سیمان در بورس کالا اشاره کرد و عنوان کرد: در هفته‌های اول ۷۰ درصد سیمان عرضه شده در بورس کالا از شرکت‌های تولید سیمان زیرمجموعه شستا و تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی بوده است و این مسئله را ادامه می‌دهیم؛ البته درخواست‌هایی بود که سیمان را در خارج از بورس به پیمانکاران خاص بدهیم که با این خواسته مخالفت کردیم. 

وی افزود: وعده کرده بودیم بخش تعاون توسعه پیدا کند که در این زمینه اقدام هایی در دست اجرا است. یکی از این موارد به موضوع خط اعتباری ۲ هزار میلیارد تومانی برای بخش تعاون بازمی گردد که روز گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت تعاون، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون امضا شد. براین اساس ۶۰ درصد از این تسهیلات به نرخ تکلیفی با یارانه‌ای که معاونت تعاون می‌پردازد به تعاون گران اعطا می‌شود.


 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgzu97.ak9xz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما