تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۵
جالب است ۰
درآمد فروش نفت روسیه در شش ماه نخست سال میلادی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۲۰ به میزان ۲۱.۵ درصد رشد کرد.
رشد ۲۰ درصدی درآمد صادرات نفت شش ماهه روسیه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، اطلاعات سرویس گمرک فدرال روسیه نشان داد ارزش صادرات نفت روسیه در این مدت 47.63 میلیارد دلار بود. با این حال حجم صادرات نفت روسیه به 88.2 میلیون تن بالغ شد که حدود 12 درصد کاهش داشت. این کاهش به دلیل پایبندی روسیه به توافق محدودیت عرضه با اوپک بوده است. تحت توافق اوپک پلاس، روسیه اجازه دارد تولید نفت خود را 116 هزار بشکه در روز از ماه مه تا ژوییه افزایش دهد. این گروه ماه گذشته با افزایش تولید ماهانه گروهی به میزان 400 هزار بشکه در روز از اوت تا دسامبر موافقت کرد. به این ترتیب به گفته الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه، این کشور اجازه دارد از اوت تولیدش را هر ماه 100 هزار بشکه در روز افزایش دهد.

صادرات نفت روسیه در ژوئن 11.5 درصد در مقایسه با ماه پیش از آن رشد کرد و به 22.65 میلیون تن رسید و از نظر پولی، ارزش صادرات ماه به ماه 22.9 درصد رشد کرد و به 10.9 میلیارد دلار رسید.

بر اساس گزارش شبکه آر تی، درآمد صادرات گاز طبیعی مایع (LNG)  روسیه از ژانویه تا ژوئن امسال 15.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت و به 3.301 میلیارد دلار رسید. در این بین، حجم فیزیکی LNG صادر شده در مدت مذکور 7.3 درصد رشد کرد و به 35.3 میلیون متر مکعب رسید.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccs0q4.2bqxx8laa2.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین