تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۳
جالب است ۰
بیمه مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: وظیفه بیمه مرکزی، بررسی صلاحیت اعضای هیات مدیره شرکت‌های بیمه ای بوده و این مجموعه در تعیین این افراد دخالتی ندارد.
وظیفه بیمه مرکزی تعیین هیات مدیره شرکت های بیمه نیست
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: یکی از سیاست‌های تعیین شده سال جاری در راستای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زداییها» تسریع و سهولت در خدمت رسانی به ذینفعان و به حداقل رساندن میزان پاسخگویی به تقاضاها و مطالبات رسیده ازطرف مردم و شرکت‌های بیمه است، در همین راستا یکی از این وظایف اعلام احراز و یا عدم احراز تقاضاهای دریافتی برای تصدی مدیران کلیدی شرکت‌های بیمه در چارچوب آئین نامه شماره ۹۰ شورای عالی بیمه است، به گونه‌ای که با برنامه ریزی صورت گرفته مدت زمان رسیدگی به درخواست‌ها به حداقل زمان ممکن کاهش یابد.

بیمه مرکزی وظیفه تعیین و معرفی اعضای هیأت مدیره شرکت‌ها را ندارد، بلکه تنها مطابق با قوانین و مقررات، احراز و یا عدم احراز صلاحیت افراد معرفی شده را اعلام می‌کند.

مطابق با بررسی‌های انجام شده، مصداق عینی و قابل اتکایی برای اثبات برخی از تخلفات اعلام شده در مطالب برخی از رسانه‌ها در خصوص این شرکت وجود ندارد اما برخی از تخلفات در این شرکت اتفاق افتاده که گزارش آن بصورت مفصل تهیه شده و بطور معمول در کمیته ارزیابی عملکرد مدیران کلیدی شرکت در بیمه مرکزی بررسی خواهد شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfcyde.w6d1yagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما