تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۲
جالب است ۰
عضو هیئت رئیسه مجلس از ارائه ۲۱ پیشنهاد به رئیس مجلس برای طرح و بررسی در جلسه شورای اقتصادی سران سه قوه خبر داد.
۲۱ پیشنهاد بورسی نمایندگان مجلس برای جلسه سران قوا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: طبق برنامه؛ نشست سران سه قوه باید ششم اردیبهشت ماه 1400 برگزار شود و  طبق اعلام قبلی تنها دستور این نشست ، بررسی موضوع بورس و ضرر و زیان ناشی از افت شاخص در ماه های اخیر بوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: در نشست قبلی سران سه قوه موضوع بورس مورد بحث و بررسی قرار گرفته، اما به دلیل گسترده بودن موضوع و بحث فراوان پیرامون آن جمع بندی درباره این مسئله انجام نشد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: در نشست اخیر هیئت رئیسه مجلس بنا شد، همه نمایندگان پیشنهادات خود را درباره بورس تا پایان هفته گذشته به هیئت رئیسه ارائه کنند تا در جلسه شورای اقتصادی سران سه قوه مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: بنده با جمع آوری نظرات کارشناسان و پیشنهادات آنها در مجموع 21 پیشنهاد را در مورد این موضوع آماده و به رئیس مجلس ارائه کردم تا در جلسه شورای اقتصادی سران سه قوه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در مورد تخصیص ردیف اعتباری برای بهبود وضعیت بورس توسط دولت نیز گفت: این مسئله نیازمند مصوبه مجلس است و باید دولت در این باره لایحه بدهد.

حاجی‌دلیگانی اضافه کرد: ارائه‌ لایحه‌ای از سوی دولت برای تخصیص خط اعتباری و یا تدوین طرحی در این باره در مجلس زمان‌بر است و ممکن است، در زمان مناسب نتوان از این طریق مشکل بورس را حل کرد و باید اقدامات جدی‌تری در این زمینه در نظر گرفته شود.

وی افزود : ابتدا باید ببینیم که در جلسه سران سه قوه چه تصمیمی اتخاذ می‌شود تا بتوانیم روی آن کار کنیم و اقداماتی را انجام دهیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccixqm.2bqop8laa2.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما