تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۹
جالب است ۰
ششمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با تمرکز بر حوزه های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، مسکن و شهرسازی و عمران و با هدف آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی با ظرفیت های سرمایه گذاری در پروژه های دارای توجیه اقتصادی و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران به مشارکت در این طرح ها از ۲۹ مهر ماه لغایت ۲ آبان ماه ۱۳۹۳ در جزیره کیش برگزار می شود.
ششمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور
در سند چشم انداز توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، ایران در سال 1404 کشوری توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فن آوری در سطح منطقه و با تعامل سازنده و موثر در روابط بین الملل تصویر شده است.

به گزارش سرمایه گذاری آنلاین، در این سند دستیابی به قدرت اول منطقه به عنوان اولویت اصلی، هدف گذاری شده که لازمه این امر ضرورت افزایش تولید ملی و تزریق بالغ بر 1500 میلیارد دلار به اقتصاد ملی می باشد.

امروزه در کشور های پیشرفته راهکارهای متعددی برای توسعه اقتصادی اجرا می گردد که یکی از مهم ترین آنها جذب و حمایت از سرمایه گذاری، اعم از داخلی و خارجی است. جای هیچ تردیدی نیست که استفاده از منابع سرمایه گذاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی یکی از اصلی ترین راهکارهای توسعه اقتصادی است و دیگر نمی توان به راهکارهای سنتی و کلاسیک تامین منابع برای پاسخگویی به نیازهای رو به تزاید طرح ها و پروژه های نیازمند سرمایه گذاری وابسته بود.

ششمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با تمرکز بر حوزه های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، مسکن و شهرسازی و عمران و با هدف آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی با ظرفیت های سرمایه گذاری در پروژه های دارای توجیه اقتصادی و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران به مشارکت در این طرح ها از 29 مهر ماه لغایت 2 آبان ماه 1393  در جزیره کیش برگزار و نشریه مدیریت سرمایه گذاری نیز به عنوان نخستین نشریه سرمایه گذاری ایران میزبان فعالان حوزه سرمایه گذاری است.

برگزاری همزمان ششمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و اولین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کیش، حضور دست اندر کاران بازار سرمایه، بانک ها و شرکت های تامین سرمایه، در کنار مجریان و متولیان پروژه های قابل سرمایه گذاری کشور و همچنین حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در فضای ایده آل جزیره کیش موقعیت ممتازی را جهت بهره برداری هرچه بیشتر شرکت کنندگان و مخاطبین از این نمایشگاه فراهم آورده است.

اهداف برگزاری نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری

• معرفی جدیدترین فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های کلان ملی به ویژه طرح های قابل سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری، عمران و شهرسازی، مسکن و انرژی.

• معرفی جدیدترین طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران جدید

•  ارائه جدید ترین مدل ها و الگو های تامین مالی جهت پروژه های سرمایه گذاری.

• تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران، مجریان طرح های سرمایه گذاری، دست اندرکاران بازار سرمایه و شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه.

•  تشویق مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی در پروژه های سرمایه گذاری مرتبط با حوزه های برگزاری نمایشگاه.

• شناساندن فضای حاکم بر کشور به سرمایه گذاران خارجی و توصیف موقعیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور.

• تبادل اطلاعات و ارتقاء هماهنگی و همکاری بین دست اندرکاران، متولیان و سایرنهادهای مرتبط با حوزه سرمایه گذاری.

• بررسی مسائل سرمایه گذاران با حضور مسئولین و تلاش در رفع مشکلات و مشارکت بیشتر سرمایه گذاران.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdca1.n0449nakk5.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین