تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۱
جالب است ۰
براساس اطلاعیه عرضه بازار املاک و مستغلات بورس کالای ایران، ۱۹ اسفند ماه جاری یک باب واحد تجاری در حال ساخت (پیشرفت فیزیکی پروژه ۵۰ درصد) با مالکیت شخص حقیقی و به مساحت ۶۳۸۲.۶۵ مترمربع عرضه خواهد شد.
یک ملک تجاری در حال ساخت روی تابلوی بورس کالا می رود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،براساس این اطلاعیه، پروژه مجتمع تجاری و گردشگری در حال ساخت در دویست و هفتاد و دومین جلسه کمیته عرضه در تاریخ 23 آذر ماه در بازار فرعی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفته بود و اکنون به مرحله عرضه رسیده است.

در امیدنامه پذیرش این ملک آمده است که کاربری این ملک تجاری بوده و مساحت عرصه 6382.65 متر مربع و مساحت عیان 9441.5 متر مربع است. مستحدثات، ابنیه و تاسیسات نیز شامل برق 400 آمپر، آب،  2070 متر مربع سوله و5940 متر مربع در سه طبقه اسکلت بتونی است. میزان پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور 50 درصد عنوان شده و قیمت پایه عرضه 205 میلیارد و 346 میلیون و 850 هزار تومان تومان در نظر گرفته شده است.

این ملک که در قم، فلکه شهر قائم، بلوار خلیج فارس، قبل از خیابان کاسه گری، مجتمع تجاری جام جم شده به صورت یکجا در بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گفته کارشناسان، ایجاد شفافیت، بازاریابی از سوی کارگزاران بازار سرمایه، نبود تشریفات مربوط به مراحل زمانبر مزایده و کشف عادلانه قیمت، دلیل استقبال از عرضه املاک در بورس کالای ایران است.

شرایط پرداخت در این معامله نیز چنین اعلام شده که 30 درصد از مبلغ به صورت نقد تا 7 روز کاری بعد از انجام معامله خواهد بود و 50درصد مبلغ نیز 20 روز کاری پس از واریز مرحله اول در نظر گرفته است که به طور همزمان تحویل ملک صورت گرفته و در مرحله سوم 20 درصد مبلغ 20 روز کاری بعد از واریز مرحله دوم انجام شده و به طور همزمان انتقال قطعی سند صورت می گیرد.

گفتنی است، پذیرش و عرضه این ملک تجاری، پس از عرضه های موفق یک واحد تجاری در شهر جدید پردیس، یک قطعه زمین بانک اقتصاد نوین در بندرعباس و یک قطعه زمین وزارت دفاع در دماوند، گامی در جهت تحکیم پیوند بازار سرمایه و مسکن و شفافیت معاملات املاک خواهد بود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjytea.uqeatzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما