تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴
جالب است ۰
نتایج آزمون‌های الکترونیکی معامله‌گری بازار سرمایه و ارزش‌یابی اوراق بهادار از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) بر روی سایت اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای قرار می گیرد.
نتایج دو آزمون‌ الکترونیکی بازار سرمایه امروز اعلام می‌شود
نتایج آزمون‌های الکترونیکی معامله‌گری بازار سرمایه و ارزش‌یابی اوراق بهادار از ساعت 14:30 دقیقه امروز (یکشنبه) بر روی سایت اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، رییس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: در این دو آزمون که در روز 24 مهرماه گذشته به صورت الکترونیکی برگزار شد، از مجموع 80 نفر، تعداد 39 نفر موفق به احراز حدنصاب‌های لازم شده‌اند.

حیدر فروغ نژاد در خصوص پذیرفته شدگان آزمون معامله‌گری بازار سرمایه تصریح کرد؛ با توجه به مصوبه هیئت مدیره سازمان، اسامی این افراد در اختیار نهادهای آموزش دهنده قرار خواهد گرفت تا در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و پس از گذراندن و تأیید دوره، اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت. لذا در حال حاضر پذیرفته شدگان آزمون معامله‌گری بازار سرمایه نیازی به ارسال مدارک به این اداره نخواهند داشت.

نتایج آزمون‌های الکترونیکی معامله‌گری بازار سرمایه و ارزش‌یابی اوراق بهادار از امروز در تارنمای اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس به آدرس http://reg.seo.ir قابل دسترسی خواهد بود. هم چنین پذیرفته‌شدگان می‌توانند در خصوص نحوه دریافت گواهی‌نامه خود به همین پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjz.eauuqeaffs.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین