تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۶
جالب است ۰
رئیس هیات عامل ایدرو اعلام کرد:

مشارکت طرح‌های صنعتی ایدرو با سرمایه گذاران فارس

آمادگی برای سرمایه گذاری های مشترک (JV ) در طرح‌های امکان‌سنجی شده
رئیس هیات عامل ایدرو آمادگی این سازمان را برای سرمایه گذاری های مشترک (JV ) در طرح‌های امکان‌سنجی شده اعلام کرد.
مشارکت طرح‌های صنعتی ایدرو با سرمایه گذاران فارس
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محسن صالحی نیا در نشست مشارکت طرح‌های صنعتی ایدرو با سرمایه گذاران فارس، ضمن اشاره به دانش انباشته و تجربه بیش از نیم قرن این نهاد توسعه‌ای، آمادگی این سازمان را برای سرمایه گذاری های مشترک (JV ) در طرح‌های امکان‌سنجی شده از جمله در حوزه هایی که منطبق مزیت‌های منطقه‌ای و آمایش سرزمینی است را اعلام نمود.

وی همچنین بیان کرد : شرکای ایدرو امکان بهره مندی از تسهیلات ارزی و ریالی پیش‌بینی شده در بند الف تبصره 4 ردیف 10 قانون بودجه کشور در سال جاری و موارد مشابه در سال آینده را خواهند داشت که ویژه شرکای سازمان‌های توسعه‌ای است.
در این نشست همچنین عنایت ا… رحیمی استاندار فارس و ابراهیم عزیزی رئیس مجمع نمایندگان استان نیز ظرفیت های دستگاه‌های منطقه‌ای و مجلس شورای اسلامی را آماده تسهیل این سرمایه‌گذاری‌ها بیان کردند. در این نشست طرح های توجیهی پروژه‌های ایدرو برای سرمایه‌گذاران ارائه و برنامه نشست‌های کارشناسی برای عملیاتی سازی این مشارکتها تنظیم شد.
گفتنی است که نشست مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح های صنعتی مشارکت پذیر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور سرمایه‌گذاران ،استاندار و رئیس مجمع نمایندگان فارس و رییس ایدرو برگزار شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfy1de.w6dvmagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین