تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۵
جالب است ۰
تیم فوتبال استقلال با غلبه بر تراکتور در تبریز بار دیگر به صدر جدول رقابتهای لیگ برتر بازگشت. این پیروزی در حالی رقم خورد که آقای گل فصل گذشته گلزنی اش را از تبریز شروع کرد.
بازگشت استقلال به صدر با تراکتور/ شروع دوباره آقای گل از تبریز
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، استقلال و تراکتور از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و پر گل با برتری ۳ بر یک استقلال به پایان رسید.

در این دیدار که با قضاوت بیژن حیدری انجام شد، ابتدا استقلال بود که در دقیقه ۳۹ توسط شیخ دیاباته به گل رسید تا شاگردان فکری با برتری یک بر صفر در پایان نیمه اول به رختکن بروند.

نیمه دوم با برتری نسبی تراکتور همراه بود و در حالی که شاگردان شجاعی به دنبال زدن گل مساوی بودند، مهدی قایدی مهاجم آبی پوشان با استفاده از پاس ارسلان مطهری در دقیقه ۶۰ در موقعیتی تک به تک دروازه اخباری را برای بار دوم باز کرد.

مهاجم جوان آبی پوشان که زننده گل دوم این تیم بود، ۵ دقیقه بعد دیاباته را در محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ کرد تا دیاباته دومین گل خود و سومین گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

این پایان کار نبود چرا که فشار تیم میزبان برای کم کردن این فاصله ادامه پیدا کرد که در دقیقه ۸۰ محمد عباس زاده بهترین گلزن تراکتور با استفاده از پاس عمقی مسعود شجاعی و در موقعیتی تک به تک دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

در پایان این بازی، آبی پوشان که به ششمین پیروزی این فصل خود رسیدند ۲۲ امتیازی شدند تا با یک امتیاز بیشتر از صنعت نفت در صدر جدول قرار بگیرند و تراکتور با ۱۶ امتیاز همچنان در رده چهارم باقی ماند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciuyay.t1aq32bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما