کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رافت: پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد / کاش VAR بود تا اشتباهات داوری کم می‌شد

20 دی 1399 ساعت 11:32

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با جدایی برخی بازیکنان دست کادر فنی این تیم خالی شده است.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،پایان رافت ، درباره داربی ۹۴ اظهار کرد: در دو ماه اخیر تمام تمرکز پرسپولیس روی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و به همین خاطر لیگ را دست کم گرفته بودند و نتوانستند نتایج مطلوبی بگیرند. الان هم که سه بازی عقب افتاده دارند. از طرف دیگر استقلال صدرنشین است و روحیه خوبی برای این دیدار دارد اما من فکر می‌کنم جایگاه تیم‌ها در جدول تاثیر چندانی روی بازی ندارد چون بازیکنان با انگیزه خاصی برای این بازی خود را آماده می‌کنند.

وی افزود: در روزهایی که پرسپولیس خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کرد، سعی داشت با ترکیبی بازی کند که قرار است در فینال به میدان برود و به همین خاطر می‌توان گفت هفته‌های ابتدایی لیگ را از دست دادند. با این حال داربی شرایط خاص خودش را دارد و تیمی که بتواند با تمرکز بالا بازی کند و از فرصت‌ها به خوبی بهره ببرد، برنده میدان خواهد شد. من فکر می‌کنم پرسپولیس تیمی است که چندین سال ثبات داشته و از این جهت  نسبت به استقلال اوضاع بهتری دارد.

رافت درباره عملکرد یحیی گل‌محمدی هم گفت: هم آقای گل‌محمدی و هم کادر فنی‌اش تحت فشار هستند. از طرف دیگر مدیریت هم تحت فشار است که بازیکنان یک به یک از تیم جدا شده‌اند و دست کادر فنی بسته شده است. بازیکنانی که رفتند همه تاثیرگذار بودند.

او به جدایی بشار رسن اشاره کرد و گفت: بشار بازیکنی بود که در خط هافبک همه بار حمله پرسپولیس را به دوش می‌کشید و الان که نیست کار سخت شده است. با این حال تیم باید با داشته‌های خود کار را پیش ببرد. الان هم باید برنامه‌ریزی شود که برای بازیکنان جدا شده بازیکنان جایگزین خوبی جذب شود. الان تیم مهاجم خوبی ندارد و فقط مهدی عبدی است و او هم بازی‌اش بگیر و نگیر دارد.

او همچنین گفت: داشته‌های آقای گل‌محمدی همین نفرات است و ما امیدواریم او بتواند با ایجاد تغییرات تاکتیکی نتایج مطلوبی بگیرد.

رافت درباره حاشیه‌های پیش از مسابقه و انتقادات به داوری هم گفت: حاشیه اگر نباشد بهتر است چون حاشیه روی بازی تاثیر منفی می‌گذارد. درباره داوری هم ای کاش VAR بود تا اشتباهات کم‌تر می‌شد. با این حال امیدوارم پرسپولیس آن قدر خوب باشد که کاری به این مسائل نداشته باشد.

او در پایان درباره خاطره‌اش از داربی هم گفت: بازی‌ای که سال ۷۹ انجام شد و با گل من و مهدی هاشمی‌نسب پیروز شدیم برایم خاطره‌انگیز است.


کد مطلب: 76635

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/76635/رافت-پرسپولیس-خط-حمله-مشکل-کاش-var-اشتباهات-داوری-کم-می-شد

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir