تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸
جالب است ۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در خط حمله مشکل دارد که باید حل شود.
خان‌محمدی: پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حسن خان‌محمدی ، درباره دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست پرسپولیس واقعا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و بازی را کنترل کرده بود اما در نیمه دوم، بازی در اختیار ذوب‌آهن بود.

وی افزود: در این دیدار پرسپولیس در دقایق پایانی گل دریافت کرد و دیگر فرصتی نداشت که بخواهد گل برتری را به ثمر برساند. به همین خاطر بازی به تساوی کشیده شد و پرسپولیس برنده بازی نبود. من فکر می‌کنم پرسپولیس می‌توانست برابر ذوب‌آهن برنده باشد اما در نیمه دوم بازی شرایط طوری رقم خورد که تیم شادابی نیمه نخست را نداشت.

وی ادامه داد: بعد از دوری از فضای مسابقه و در ادامه شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس نیاز دارد که خود را از نظر روحی بازسازی کند. تیم شادابی گذشته را ندارد که این امر باعث شده نتوانند از برتری خود برابر حریف بهره ببرند. تیم نیاز دارد یک ریکاوری روحی شود تا دوباره به روزهای اوج خود بازگردد. ان‌شالله در آینده شرایط تغییر کند و دوباره پرسپولیس به روزهای اوج خود بازگردد.

خان‌محمدی در ادامه درباره ضعف خط حمله پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد و این مشکل باید حل شود. در نبود عیسی آل‌کثیر تیم در خط حمله دچار مشکل شده که کادر فنی باید فکری به حال این شرایط کند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که نبود بشار رسن چقدر در عملکرد فنی تیم تاثیر دارد، گفت: بشار بازیکنی طراح و بازیساز بود و حالا  که تیم را ترک کرده، قطعا جای خالی او حس می‌شود. بنابراین کادر فنی پرسپولیس باید فکری به حال این موضوع هم بکند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdceoe8f.jh8poi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما