تاریخ انتشار :جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰
جالب است ۰
سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت گفت: ارزش سهام عدالت سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند بیشتر از روش مستقیم است.
ارزش بیشتر سهام عدالت سهامداران روش غیر مستقیم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،کبر حیدری افزود: سهامداران در روش غیر مستقیم، علاوه بر سهام 36 شرکت بورسی، بطور متوسط 125 هزار سهام شرکت سرمایه گذاری استانی را هم در سبد دارایی خود دراند که همین امر، سهام عدالت آن‌ها را در مقایسه با روش مستقیم، ارزنده‌تر کرده است

وی با بیان اینکه سهام عدالت ارزشمند است گفت: تاکید بسیاری از مسئولان بر نگهداری سهام عدالت است، زیرا ارزش ذاتی سهام عدالت بسیار بالاتر از قیمت فعلی است.
حیدری ادامه داد: از 49 میلیون نفر دارنده سهام عدالت، 19 میلیون نفر روش مدیریتی مستقیم و 30 میلیون نفر، روش مدیریتی غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

وی گفت: توصیه من به سهامداران عدالت این است که فروش سهام خود را در مرحله آخر قرار دهند، زیرا بزودی زیر ساخت‌های لازم برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق سهام عدالت فراهم می‌شود و اگر مردم صبور باشند می‌توانند به جای فروش سهام عدالت، از تسهیلات استفاده کنند.

سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت با بیان اینکه دارندگان سهام عدالت می‌توانند 60 درصد از ارزش سهام خود را بفروش برسانند افزود: تفاوت فروش روش

مدیریت مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت بدین صورت است؛ در روش مدیریت مستقیم، پس از ثبت سفارش فروش، وجه حاصل از فروش سهام شرکت‌ها به صورت جداگانه بفروش می‌رود و به حساب فرد واریز می‌شود این درحالیست که در روش غیر مستقیم سهامدار یک بخشی از سهام شرکت سرمایه گذاری استانی را انتخاب می‌کند و به فروش می‌رساند و وجه حاصل از فروش یکجا به حساب سهامدار واریز می‌شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb9fbz.rhb0zpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما