تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
جالب است ۰
جزیره کیش با سرمایه گذاری در حوزه ورزش می تواند به یکی از قطب های جدی ورزش کشور تبدیل گردد.
همکاری با قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ مستلزم سرمایه گذاری است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،ابراهیم انصاری لاری  افزود: به خاطر تفاوت آب و هوایی که جزیره کیش در فصل زمستان با دیگر نقاط سردسیر کشور دارد و از طرفی استقبال تیم های ورزشی داخلی ، ملی و بین المللی برای حضور در این جزیره مرجانی ، موید پتانسیل کیش و بسترهای مناسب این جزیره است، اما باید با یک برآورد هزینه کامل، زیرساختهای موجود را بازسازی و تعمیر کنیم.

وی تصریح کرد: امکانات ورزشی خوبی در این جزیره فراهم شده اما در سالیان گذشته آنگونه که باید نگهداری، حفاظت و مرمت نشده است و اکنون شرایط خیلی از سالن ها و زمین‌های ورزشی مساعد و مطلوب نیست.
وی در عین حال معتقد داست به شکل کلی و اصولی بهتر است مجموعه های ورزشی جزیره کیش به بخش خصوصی واگذار شود که به طور قطع کارایی بهتری خواهد داشت .
انصاری لاری به موضوع همکاری جزیره کیش با قطر در برگزاری جام جهانی 1022 اشاره کرد و گفت: اگر زیرساخت های کیش بخواهد در مسابقات جهانی به قطر کمک کنند، باید این امکانات به روز شده و سرمایه‌گذاری‌های جدیدی اتفاق بیفتد.
وی اظهار کرد: به خاطر اقلیم مشترکی که ما با کشور قطر داریم و آب و هوا و سرزمینی که مشابه قطر است و از طرفی عدم امکانات کافی در قطر با وجود کارهای بزرگی که در این کشور صورت گرفته است، این امکان وجود دارد که برخی مسابقات بویژه در حوزه فوتبال در کیش برگزار گردد.
وی گفت: این مهم مستلزم آمادگی ما و سرمایه‌گذاری جدید است که اگر در موضوع همکاری و تفاهم با کشور قطر به توافق قطعی برسیم، این سرمایه‌گذاری‌ها هم اتفاق خواهد افتاد .
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: قطری‌ها آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند که اگر به توافق نهایی برسیم، هم قطری‌ها و هم بخش خصوصی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
وی تصریح کرد: اگر قرار باشد با قطری‌ها در جام جهانی همکاری داشته باشیم با این امکانات ایده مورد نظر تحقق نمی یابد و باید سرمایه‌گذاری صورت بگیرد .
انصاری لاری امروز شنبه به اتفاق قائم‌مقام و برخی معاونان و مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش از مجموعه ورزشی المپیک جزیره دیدن کردند و در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و نیازهای زیرساختهای ورزشی جزیره، دستور لازم را برای اصلاح، تعمیر، نگهداری بهتر و بهبود وضع موجود صادر کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci.5ayct1awzbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما