تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۱
جالب است ۰
معاون طرح و برنامه وزارت صمت اعلام کرد:

افزایش سقف تامین مالی پروژه‌ها تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال از طریق تامین مالی جمعی

جمع آوری سرمایه های خرد مردمی برای تامین مالی پروژه های توجیه پذیر
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با تعامل و همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار، سقف تامین مالی پروژه‌ها تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال از طریق تامین مالی جمعی شد.
افزایش سقف تامین مالی پروژه‌ها تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال از طریق تامین مالی جمعی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،سعید زرندی در جلسه کارگروه تامین مالی با اعلام این مطلب افزود: پیش از این هر پروژه تا سقف 20 میلیارد ریال امکان استفاده از ابزار تامین مالی جمعی را داشت، اما با توجه به افزایش قابل توجه شاخص بهای تولید کننده این رقم با تصمیم فرابورس، به 100 میلیارد ریال برای هر پروژه افزایش یافته است.

وی گفت: در این روش، شرکتها میتوانند پروژه‌های توجیه پذیر خود که به دلیل کمبود منابع اجرا نشده است را با استفاده از جمع آوری سرمایه های خرد مردمی تامین مالی نموده و پروژه به بهره برداری برسد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با توجه به اهمیت ابزار تامین مالی جمعی در جذب و هدایت سرمایه‌های خرد مردمی به سمت پروژه‌های مولد و ارزش‌آفرین، این موضوع جز اولویت های کاری معاونت قراردارد.

زرندی گفت: چالش‌ها و موانع دستورالعمل تامین مالی جمعی به سازمان بورس و اوراق بهادار منعکس که با تعامل خوب آنان شاهد مصوبات خوبی در این حوزه هستیم.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: بارها تاکید کردیم که تولید باید به طرف استفاده از ابزارهای نوین مالی حرکت کند و ساختار مالی شرکت ها به این سمت حرکت کند و ماهم به عنوان وزارتخانه باید با تعامل با سایر دستگاهها این مسیر را هموار نماییم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjytea.uqeiizsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین