تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲
جالب است ۰
براى رسیدن به توسعه باید بزرگ فکر کنیم و جسارت به خرج دهیم.
براى رسیدن به توسعه باید جسارت به خرج دهیم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از سایت کارگزاران، حسین مرعشی در سفر خود به کرمان با تاکید بر ضعف مدیریتی در کشور گفت: اینکه مدیری می‌آید و کاری انجام می‌دهد اما حرکت او ادامه پیدا نمی‌کند و با کندی مواجه می‌شود درست نیست، ما باید کاری کنیم تا جوانان و همه جامعه بزرگ فکر کنند. برای برنامه ریزى براى آینده باید ببینیم که چند جوان فکرشان جهانی است و چند آدم داریم که بزرگ فکر می‌کنند، در نتیجه به‌اندازه اى که این آدم‌ها مطلع، خلاق و ریسک‌پذیر هستند آینده متناسب با افکار آنان رقم می‌خورد.

او افزود: امروز ترامپ در مورد برجام بارها و بارها می‌گوید این بدترین توافق تاریخ آمریکاست و در عین حال اختیار خروج آمریکا از برجام را که خود می‌تواند نسبت به آن اقدام کند، به کنگره می‌دهد و اروپا از برجام دفاع می‌کند.

رئیس کیته سیاسی حزب کارگزاران تاکید کرد: در منطقه هم با تدابیر رهبری و اقدامات به‌موقع اى که کشورمان داشته اتفاقات مهمی رخ داده است، عربستان بر اساس یک کار نپخته و خام نخست‌وزیر کشور لبنان را بازداشت و مجبور به استعفا می‌کند اما نمی‌تواند ادامه دهد و حریری به کشور خودش برمی‌گردد، یا موضوع استقلال اقلیم کردستان عراق و سوریه و موارد دیگری که وجود دارد همه و همه نشان از شاخص‌های روشنی از قدرت منطقه‌ای ایران است.

مرعشی گفت: امروز وظیفه هر ایرانی دوست‌دار جمهوری اسلامی این است که مسئولانه در صحنه حضور داشته باشد و رهبری، دولت و سپاه را حمایت کند و لازم و ضروری است که هیچ تعهد، فشار و برخوردی، ما را از ادامه مسیر منحرف نکند.

   
https://sarmayegozarionline.ir/vdch.inqt23nmiftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین