تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۲
جالب است ۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید، قرار است در این باشگاه ساختارسازی ایجاد شود.
فکری:‌ می‌خواهیم در استقلال ساختار ایجاد کنیم/ تیم‌های ایرانی سخت به فینال آسیا می‌رسند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمود فکری سرمربی استقلال، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل شهرخودرو در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: از بازیکنان تشکر می‌کنم. یک سری مشکلات از سال‌های قبل وجود داشته است و مجموعه صبوری کرد و الان در صدر جدول قرار داریم. این صدر جدول برای ما سودی ندارد و مهم این است که ما فاصله‌مان با صدر جدول زیاد نشود که بتوانیم در یک فرصت خوب، خود را بالا بیاوریم.

او ادامه داد: ما امتیازات لازم را تا اینجای کار کسب کردیم و می‌خواهیم کارهای عقب افتاده خود را انجام دهیم. ساختارسازی باید در تیم ایجاد شود و باگذشت زمان این اتفاق می‌افتد. بازیکنان باید خودشان هم بخواهند تا کارهای ما سریع‌تر انجام شود و نتایج لازم کسب شود.

او درباره فینالیست شدن پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ خیلی سخت است که تیم‌های ایرانی به فینال آسیا برسند و  جام را بگیرند. حریفان در آسیا از قدرت زیادی برخوردار هستند چون یک بازیکن‌شان به اندازه کل یک تیم ارزش دارد اما بازیکنان ایرانی با توجه به استعداد و غیرت‌شان این کاستی‌ها را جبران می‌کنند. امیدوارم خود استقلال بتواند ستاره سوم را کسب کند و شایستگی خود را در آسیا دوباره به دست‌ آورد.

فکری در مورد برنامه استقلال در آینده گفت: مهم‌ترین کار ما ساختارسازی در تیم است. در طول چند سال اتفاقاتی را رقم خورده است که جایگاه ها عوض شده است و فضا را تغییر داده است و تمام تلاش ما این است که مشکلات موجود را برطرف کنیم تا درباره قهرمانی و نتیجه‌گیری صحبت کنیم. تا زمانی که ساختارسازی ایجاد نشود، من یا مربیان دیگر در استقلال به مشکل می‌خورد. ما از فوتبال حرفه‌ای خیلی فاصله داریم و امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانیم خودمان را به استانداردهای لازم برسانیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcji8ea.uqeivzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین