تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۶
جالب است ۰
سرپرست تیم فوتبال استقلال برای پرسپولیس در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.
مظلومی: بیشتر از هواداران نگران هستیم/ برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل شهرخودرو در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما صحبت کرده بودیم که هواداران حوصله داشته باشند و صبر  کنند. در حال حاضر مصدومان اخیر استقلال، به تمرینات بازگشتند و حقیقتا دست آقای فکری در  چند بازی اخیر خالی بود.

مظلومی افزود: در بازی برابر شهرخودرو ما به جوانان فرصت دادیم و این فرصت هم در نهایت موثر واقع شد. انتظار ما از استقلال بالاتر از این حرفاست و ما بیشتر از هوادار نگران هستیم. کار ما سخت‌تر شده  است چون باید صدرنشینی را حفظ  کنیم. پشتیبانی خوبی روی تیم است و کارگزار و  مدیریت استقلال حمایت‌های لازم را انجام دادند. تمرینات خوبی انجام شده است و ما زمان را از دست نمی‌دهیم.

او درباره فینالیست شدن پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس رقیب ماست اما به عنوان یک ایرانی، امیدواریم پرسپولیس موفق باشد. آن کری‌ها را نمی‌شود کتمان کرد اما الان پرسپولیس نماینده ایران است و امیدوارم استقلال هم مثل گذشته که در آسیا قهرمان بوده،  بتواند در آسیا دوباره افتخار آفرینی کند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci5ray.t1awz2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین